Gå til innhold

November: HjelP!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Babyen min spiser 4 eller 5 ganger om natten ennå. Noen som har tips til hvordan få redusert dette?

 

Spiser 4 gode måltider om dagen, men om h*n legges i 7-8 tiden skal h*n ha pupp 23-01-03-05 og 07, legges h*n 9-10 tiden er det pupp 01-03-05-07, jeg blir sliiiiten!

 

har prøvd å gi flaske med vann, men det blir det bare hyling av. Spiser som en gal når h*n får puppen også, så virker nesten sulten...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du forsøkt å gi h*n en flaske med mme før du legger h*n. Selma våknet like mye da hun fikk pupp. Jeg sluttet å amme for 2 mnd siden pga egen sykidom. Etter det har hun sovet rundt.....

 

Lykke til - jeg vet akkurat hvor slitsomt du har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var mye styr om natta. Føler med deg.

 

Vi ble kvitt kveldsmåltider på denne måten:

 

"kranglet" med henne når det kom til måltid nr. 1 (12-01 tiden)- dvs. ga henne bare vann og lot henne gråte (ferbers). Etter et par-tre netter med gråt våknet hun ikke lengre rundt den tiden.

 

Måltid nr. 2 (ca. 03 tiden) ble jeg kvitt ved å gi henne mindre og mindre morsmelk når hun våknet opp. Etter en stund sluttet hun å våkne på den tiden- var ikke lengre vandt til å spise da. Dersom hun skulle våkne vil hun bare få vann, vil ikke venne magen hennes til mat om natten igjen.

 

Måltid nr. 3 (5-6 tiden) har vi ikke kuttet ennå, selv om hun av og til hopper over det selv. Dersom det kuttes må jeg sikkert stå opp i 07-tiden og det gidder jeg ikke. så det får være som det er.

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen gråter nok fordi han/hun er sulten-er jo vandt til å få mye av næringen sin om natten.

 

Vi merket godt at snuppa begynte å spise mer om dagen etterhvert som vi kuttet ut nattmåltider. Hun spiser nå et godt grøtmåltid under en time før vi legger henne, og så ammer jeg før hun puttes i seng. Da føler jeg at vi har fylt opp tanken så godt som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...