Meg og bøllegutta!! Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Vi er så heldige å ha 2 søte små gutter. En på 2 1/2 og en på 5 mnd................... Mannen min har 2 barn fra før og er en del år eldre enn meg. Jeg er 26....På mange måter holder det jo med 2 små og dagene er jo hektiske til tider, men jeg syns det er rart å tenke på å aldri skulle ha noen flere barn. At dette kanskje er siste gang vi har en liten baby, og han blir jo så fort stor nå...... Vi snakker mye om vi har lyst på en til og kommer vel aldri frem til noe svar...... Tenk hvis en får et barn med et stort handicap f.eks.... Vl vi ha tid til alle disse barna, blir det mer slit en kos, osv osv........ Mage argumenter for og i mot............ Del noen tanker med meg da jenter........... Burde vi kjøre på med 3 tette eller vente noen år eller ikke få flere i det hele tatt??
melkekua™ Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Jeg hadde kjørt på ;o) Drømmen min er 3 barn, men vi får se når andremann er ute.
Tante_Sofie Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Hei, Vi har også to barn, en gutt på 4 og ei jente på 9,5 mnd. Vi er 34 og 37, og har ikke ønske om flere barn. Bakgrunnen for dette valget ligger fremover i tid. Når barna skal begynne på skole, aktiviteter +++ Da ser vi for oss at det er nok å følge opp to barn..., men nå er jo dette våre tanker og meninger om dette. Og beundrer helt klart de med 3 og fler barn i oppfølging ++ Men vi ser våre begrensninger og stopper ved to. Også er det jo som du nevner at vi er priviligerte som har fått to velskapte barn, dere har jo fått fire, dvs din mann har. Dette er valg dere må ta, men hvordan andre tenker og føler kan jo hjelpe til litt for å klarne toppen.. :-) Lykke til uansett 2 eller fler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå