Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 og kjeder meg.. NÅÅ... Daniel våkner ikke før om to timer (tenker jeg vekker han om en time). Så skal han spise, skifte klær ++ Etterpå tenker jeg meg en tur i min aller beste gate.. Og kirke.. Vålerenga! =) Tar oss noen timer der og slapper av i finværet, tar me oss piknikk-veska! Blir en fin dag, bare så synd tiden går så sakte da... hehe
melkekua™ Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Ser du har kjeda deg litt ;o) masse innlegg fra deg! Håper du får en flott dag )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2007 Helt riktig..!! Hehe.. Og kjeder meg fortsatt. Det verste jeg vet er å vekke Daniel, han er så trøtt hvis han blir vekt. Får kanskje drøye den en time til..! hehe
yasmina Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 hehe... Sitter her jeg ogsaa. Vet ikke helt hva vi skal finne paa naar mini vaakner og vi har hentet lilegutt i barnehagen. Er ikke saa lett naar der er 45 grader ute ( ja,, har steget til 45 naa...). Men noe maa vi vel finne paa.... Maa si jeg gleder meg faktisk til sommerferien er over og folk begynner aa komme hjem igjen. Er jo bare oss her.....
Forskeren Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Oj, luksusproblem! Har sååå mange ting jeg skulle gjort (deriblant sovet) dersom mine to kunne finne på å sove lenge en vakker dag... Skulle strikket, dusjet i fred, lagt sammen klærne på vaskerommet som flyter og div. prosjekt i huset som jeg aldri får gjort...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2007 Endelig 2. gangsmamma!! Det er dette som kalles ferie for min del! hehe Har med minimalt med klær, leker++ Ingenting som hoper seg opp, ingenting å gjøre her. Dusje gjorde jeg når jeg sto opp. Strikke.. Det er ikke meg, men scrapbooking... Men, nå ligger albumet hjemme da! hehe MEn, sove.... Jeg er IKKE et a-menneske. B-menneske deluxe. Seff våkner jeg opp klokka 05 på en søndag.. Hehe, IKKE meg..!!!! Får da brukt tiden til å kjede meg litt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå