Gå til innhold

PRESENTASJON hemmelig hobbyvenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da åpner jeg tråden med å være førstemann ut.

Min hobby er kortlaging, derfor ønsker jeg meg utstyr til det. Ønsker kartong (helst bazzil) i alle mulige farger, dies til QuicKutz-tanga (både ferdige utstansa og selve metalldiesen så jeg selv kan stanse ut - oversikt over hvilke dies jeg allerede har skal ligge i en annen tråd her. Spør hvis du ellers lurer på det), primablomster i div. farger, søte stempler, ferdige kort klare til å dekoreres (i alle mulige former og farger), brads, og evt annet stæsj som passer til kortlaging :) Spør hvis du lurer på noe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driver hovedsaklig med strikking, noe sying og prøver å lære meg å hekle.

Så jeg ønsker meg noe spennende garn, evt pynt til det jeg strikker, som perler, knapper, bånd osv.

Fine stoffer blir også godt mottatt.

Farger er egentlig ikke så nøye, finner et bruk til alt.

Spør om det skulle være noe =)

Skrevet

Jeg driver med kortlaging, og ønsker meg alt som kan brukes til dette. Papir, bazzilkartong, pynt, brads, blomster...

Skrevet

Jeg strikker :) Spennende garn eller knapper, bånd og annet pynt er alltid gøy å få. Tja, hva mer... Spør meg du, min hemmelige venn, hvis det er noe du lurer på :)

Skrevet

Nye strikkemønstre er selvsagt også spennede!

Skrevet

Jeg driver med scrapping, så alt som kan brukes til denne hobbyen (og det er mye =P ) er supert :)

Jeg er veldig glad i fargene grønt og lilla, ellers venter jeg en gutt til høsten, så alt blått er også bra ;) Omtrent alt kan brukes innen scrapping, så det er bare fantasien som setter grenser, men om det er noe jeg har "lite" av (samboeren min isier jeg alt for mye av alt =P), så må det være bånd, knapper og blomster i alle slags farger :)

Skrevet

Hei min hemmelige venn.

Litt om hva jeg driver med:

Akkurat nå strikker jeg for det meste så noe spennende garn og en ny oppskrift kan være en ide.Eller knapper og pynt som kan brukes på ferdige strikketing.

Om du som er min hemmelige venn driver med scrapping kan jeg også tenke meg noen slike utstansa figurer for å lage noen enkle personlige kort. Har prøvd meg på noen til den nærmeste familien og tror nok at jeg kommer til å holde meg på det nivået. Etter som jeg har forstått er dette en veldig dyr hobby:o)

Ellers hekler jeg litt, syr litt mindre og før når jeg hadde mere tid broderte jeg en del.

Jeg blir vel glad for det meste. Dette blir spennende.

Om du lurer på noe er det bare og spørre.

Mvh

Skrevet

Jeg driver med masse rart (sying, maling, kortlaging, strikking, hekling, smykker osv) men for tida går det mest i smykkelaging. Det jeg trenger mest er småting i sølv, det er umulig å få tak i her jeg bor :( Da tenker jeg på små karabinkroker, ringer (ikke fingerringer altså men sånne ringer til å lage smykker, henge fast ting), pinner osv. Charms er alltid gøy, og jeg har jo alltid bruk for perler! Fargen jeg trenger mest er rødt.

Skrevet

Jeg har akkurat begynt med å lage kort. (Ikke fotoalbum scrapper)Så jeg ønsker meg slike små figurer som øyenstikkere, marihøner, delfiner, sauer rett og slett søte dyr:) søte blomster og hjerter og slike som man kan bruke til venninne kort:)

Og som man kan bruke til nyfødt kort:)

Bor slik til at det ikke finnes slike ting her, så hadde blitt kjempegald hvis jeg fikk noe slikt om du driver på med det..

Ellers så trenger jeg en slik limpenn. Det har de heller ikke her.., så jeg bruker vanlig limstift nå.

Jeg blir glad for alt jeg. Gleder meg allerede:)

Skrevet

Hei.

Jeg er også av de som stort sett strikker. Derfor er alt som har med det å gjøre av interesse. Garn, mønster o.l. En hjelpepinne når en skal strikke fletter savner jeg også, pluss store "sikkerhetsnåler " en kan sette innpå masker på.

Scrapper litt , men har ikke kommet lenger enn til å pynte barnas album.

Har lite utstyr enda. Har ikke peiling på alle navnene på utstyret engang. :o)

Skjønner ikke bæra når dere skriver om dieser og brads o.s.v. :o)

Skrevet

Hei! Jeg scrapper osgså. Scrapper album til gutten min, og så lager jeg kort:) Er veldig glad i farger! har ikke tang selv, så hvis du har ønsker jeg meg litt slikt:) Er også veldig glad i blomster! Stempeler har jeg ingenting av.. Tja, jeg blir glad for alt!:)

Skrevet

Stempler blir jeg og veldig glad for :-)

Glemte å skrive det istad:-)

Skrevet

Forresten, ang dies jeg ønsker meg:

Ønsker meg da dies som er "lett anvennelige".. bier, sommerfugler, lam, ulike typer blomster, hjerter osv osv. Sånne som kan brukes til masse forskjellig :)

Skrevet

Til min hemmelige venn =)

jeg driver da som sikkert noen har fått med seg med scrapping..

både album og kort! elsker det...

jeg har akkurat fått med QuicKuts tang, så ønsker meg jo dies da, ellers så ønsker jeg meg limpenn, kartong i ulike farger og mønster. Diverse pynt til kort, sånn som blomster, stempler, bånd +++

Blir glad for alt... =)

Skrevet

Hallo.

En liten presentasjon av meg også.

Jeg er også en av dem som driver med kortlaging og scrapping. Sitter nå med alle bildene mine fra 2005 og 2006 og skal ha dem inn i album. Har kommet litt i gang, men ønsker gjerne litt hjelp med pynt. Trenger derfor pynt som passer til alle årstider og anledninger.

Eksempler på hva jeg ønsker meg:

- Dies til QK-tang

For eksempel bie, enkel sommerfugl, mini insekter, øyenstikker,

marihøne, noter, tulipan, pakker...

- Ferdig utstansa figurer hvis min hemmelige venn også har dette :-)

- Brads

- Blomster

- Annen pynt som kan brukes

Gleder meg kjempe masse til å få en pakke, og jeg er sikker på at jeg kommer til å bli fornøyd. Trenger det meste. Det er ikke alt som må kjøpes heller. Kanskje du også har noen "rester" hjemme som kan brukes. :-)

Skrevet

Ops, er vist litt treg....

Jeg er glad i å strikke, scrappe og lage kort.

Jeg har pleid å brodere litt og sy litt i tillegg, men synes ikke tiden strekker helt til lenger.

Men spennende kartong, die cuts eller dies (har QK-tang, men ikke så mange dies enda...), stempler, brads, eller litt spennende garn er alltid velkomment!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...