Kuredu Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 og jenta vår er snart bare ett år........men lysten er virkelig der altså! Mannen er ikke fremmed for det heller - så kanskje det blir en til snart..........måtte bare "få det ut" - for det er så deilig tanke!!!!!
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 tihi... jenta vår er bare 5 uker ca... Gleder meg sååå til nestemann!! Håper ikke det blir så alt for lenge til!
eva luna Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 he he, jeg har en på et halvt år og jeg er ikke babysyk... i det hele tatt.. Husker jeg ble babysyk med nr.1 ganske kjapt igjen, men denne gangen sitter det lenger inne. Skal ha flere, men blir nok to-tre år til ja ;-)
Kuredu Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2007 Det som er så rart er at jeg alltid har sagt jeg vil det skal være mange år mellom barna - men etter å ha fått første har jeg endret helt standpunkt! Det har vel litt med saken å gjøre at jeg ikke føler jeg har så veldig mange år å ta av heller - er 30 år nå og skal man ha noen barn bør man jo "kjappe" seg litt. Man er jo ikke garantert å klare det sånn helt med en gang mener jeg. Vi brukte ganske lang tid på jenta vår også.......
Mikaelle7 Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har 15 mndr mellom mine, er vel hektisk ja, men selv nå, som det er på sitt aller mest travle, er det nesten som jeg begynner å tenke på en tredjemann! Og minstejenta er bare 8 uker... Men nå skal jeg vente litt altså, kunne kanskje tenke meg to nye tette om et par år... Dere bør være ganske motiverte for to tette begge to, for det går i mating og stell og slikt døgnet rundt. Siden jeg følte jeg visste hva jeg gikk til, synes jeg som sagt det går veldig fint, og jeg vet at det blir aldri mer travelt enn det er nå, herfra går det bare oppover Så jeg anbefaler det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå