Gå til innhold

Hva er det som skjer?? ang mens...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mini var 5mnd fikk jeg igjen mensen, den har gått fra (før svangerskap) 7 dager med blødning til 7-13dager med blødning!! Er jo faen meg nesten en halv mnd.. Har kommet 6-8(dato) hver mndfrem, til juli, nå er den borte... Skjønner ikke så mye som en centimeter engang.. Har ikke på følelsen at jeg ska få mensen heller... Jeg kan ikke være gravid...tok en test for 2 uker siden og den var negativ...

Mensen kan vel ikke bare stoppe opp sånn når det ikke har skjedd noe uvanlig i livet, ikkeno som den trofaste mensen min ville reagert på.. *merkelig*

Videoannonse
Annonse
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Det har jo vært mye stress med deg og den sykdommen eller hva det er for noe? Vet at stress kan forsinke mens

Skrevet

Men det greina har jeg jo hatt siden mars og hadde "normal" mens i april, mai og juni...

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

jeg leste om venninnen din også. kanskje du er veldig sliten og stressa nå? men om du tok test for 2 uker siden så kan den bli positiv nå, kan den ikke ?

Skrevet

Jeg kan umulig være gravid pga jeg var på innvendig UL på Volvat på torsdag og da hadde de jo sett det der..

Ja, kan jo kanskje være det, men det gikk jo kun innpå meg den dagen da.. nå tenker jeg knapt på det...

Er det ingen som har opplevd lignende?? Kan mensen bare forsvinne sånn uten grunn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...