Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 jeg bare lurer på om det er lurt. jeg er moden og har begynt å få åpning, ville det skadet å prøvd? anbefalt dose selvfølgelig..Får man kjøpt det på apoteket?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 jeg snakker ikke av erfaring, men har hørt mye rart om det der middelet... så jeg skal iallefall ALDRI prøve det uansett hvor desperat jeg blir... har du prøvd andre ting som kan sette fødselen i gang som er ufarlig?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 nei har ikke prøvd så mye, har du noen tips??
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 ting som jeg iallefall har tenkt å prøve når den tid kommer:) 1: grøt med MASSE kanel:) hihi 2: fødepizza 3: Ananas/ eller biola (tror jeg det var) 4: Sex 5: hoppe tau/vaske hus/gå i trapper... (var iallefall det jeg kom på i farta) Men har mest tro på sex hvis du er moden og sånn...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 ha sex og når mannen kommer så må han ligge inni deg en stund, ca 5 minutter for det er et stoff i sæden som kan starte fødsel. Gå i trapper, få orgasme, spise kanel
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har hørt at man skal ikke hoppe når man har kommet langt ut i svangerskapet fordi morkaken kan løsne eller noe sånt. Så det ville ikke jeg tatt sjansen på i hvertfall.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 ok trekker det tilbake da:=) hehe... har faktisk ikke hørt at det var farlig nei...
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg tar ikke sjansen på det =)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Lakserolje er et gammelt kjerringråd, som absolutt ikke anbefales nå, dette fordi den lakserende effekten går over til babyen og kan gjøre så den bæsjer i fostervannet. Min eldste datter mistet nesten datteren sin pga forgiftning etter å ha tatt lakserolje, hun hadde bæsjet ganske mye i fostervannet. Har også spurt jordmor de to forrige gangene jeg gikk gravid, og hun ba meg love å ikke ta lakserolje, dette pga effekten det kan ha på barnet.
soli79 Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har helt mistet troen på dissse kjerringrådene, etter å ha prøvd det meste; -modningsakupunkur fra u 35 -bringebærbladte -lakrisrotte -springing i trapper -sex -riestimulerende akupunktur(på fre) -massering av "puta" -1/2 glass rødvin og bolodig biff -biola hver dag -kanel hver dag..... .....og her sitter jeg LEI!!! Hadde prøvd lakserolje også, hadde det ikke vært en risiko med det.
Athina' Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 Du får jo satt grønnsåpe og vann som klyster når du er på sykehuset og dæven det setter i gang alt både tarmer og fødsel :-) Det fikk jeg lov til å gjøre hjemme også hvis jeg var hard i magen men da ikke 1 liter, men blandet i en liten sprøyte som man satte inn der.
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #12 Skrevet 15. juli 2007 Bringebærblad setter IKKE igang noen fødsel. Da hadde jeg med flere født for lenge siden! Det bidrar til å trene livmoren slik at man får en lettere fødsel, kan revne mindre og kommer seg fortere nedentil etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå