Gå til innhold

Sommarhelsing frå vest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloen allesammen!

-tek ei helsing til heile gjengen under ett idag, eg! Har vore lite på nett i det siste, så eg er ikkje heilt med på det som har skjedd her inne, men skal lese meg nedover etter kvart! (kva skal en med bøker egentlig, kan vere nok lesestoff her inne...)

Helsar til Karomamma som eg var so heldig å få treffe (om enn litt flaks og intuisjon, he-he) triveleg stund på kafe iallefall! og to små snupper som også kosa seg.Håper at resten av ferien vart fin.

Ser at attpåklatten har komt heim, gla dokke hadde en fin tur, tross alt. og helsar ellers til alle travarane her inne, og ikkje minst alle nye som har komt hit no når vi har hatt `ferie`

Her kosar vi oss, sjølv om lille turbo har ei trasig tannperiode no, som vi ser fram til å bli ferdig med..... -kan vere ei utfordring til tider...

Vi har hatt både sol og regn idag, so en kan vel egentli ikkje klage. Det blir nok meir varm sommar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann peisann! koselig å se nicket ditt igjen!

tenne kommer, og da merker du ikke noe til dem før de faller ut igjen ;-)... men det trenger du i grunnen ikke tenke på, for det tar tannfeen seg av.

håper sommeren kommer tilbake, det hadde vært stas!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...