OnlyMe Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Jeg tror jeg kommer til å bli tullete!!! Er jo MAX 4 timer, så MÅ jeg løpe på do, i en fart som politiet ville ha stoppet om det var på allmenn vei :s
Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Det er ikke godt å si... Er enda ikke så dotrengt om natta *bank i bordet*, men jeg våkner HVER gang jeg snur meg:S Må innrømme at jeg savner å få sove en hel natt!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 jeg våkner ganske ofte ja... er disse mulighetene/grunnene som regel: 1: leggkramper 2: Halsbrann 3: Pusteproblemer (tett nese) 4: at jeg må på do. Uansett hva jeg våkner av så må jeg selvsagt alltid på do så den er bankers hvis jeg først våkner... )) hihi...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Hehe, sitter her og klokka er halvfem på morgenen. Tipper jeg sover en søvnsyklus (ca 90 minutter) i ett strekk...meen forsøker å ikke sjekke klokka for ofte siden jeg blir litt for fokusert på hvor lite jeg sover da. Som nevnt over her våkner jeg også hver gang jeg må snu meg. Ellers raver jeg i ørska på do. Får si som en venninne "jaja, vi får sove når vi blir pensjonister"... En "litt" mager trøst kanskje...)
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Sover utrolig lite og dårlig for tiden...skjønner ikke hvorfor...hmmm Sov da ikke så dårlig med de andre på da jeg var så her langt...men men. Jeg våkner ikke av at jeg må på do iallefall...men lille mini i magen er flink til å vekke mamman sin...he he Våkner også hver gang jeg snur på meg...ligger for det meste på høyre siden....snur meg til venstre, men da får jeg sove i maks 5 min før jeg må snu meg til høyre igjen. Har en del mensmurringer for tiden da. Er 6 år siden sist vi hadde baby, så får se på dette som trening til nattevåk med amming...he he
LRMG Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Sover som regel bare noen timer i strekk. Må ofte opp 3 ganger for å tisse fram til klokka 3. Så sover jeg sånn passelig fram til klokka ringer, avbrutt av litt Titralac-pauser... Har alltid et par dager i uka der jeg våkner mellom 4 og 5 og bare ligger og vrir meg til kl 6 og da føler jeg meg skikkelig pyton når klokka ringer kl 6:45. I måtte jeg bare opp 1 gang - føler meg som et nytt menneske! Evt. føler meg som mitt gamle jeg...
Mammapudding Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Sover mellom 1 og 3 timer sammenhengende, så er det opp å tisse, spise eller ta noe mot halsbrann! Heldigvis kan jeg sove når jeg er trett, har hatt ferie siden 11.juni så dagene styrer jeg selv:)
*RutIetutt* Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Et par timer maks....våkner av bekkensmertene hver gang jeg beveger meg + må opp å tisse hele tiden....slitsomt - men får "trøste" meg med at jeg da blir vant til å sove lite til babyen kommer;o/ Og er typisk at jeg sovner til på morgenen når Tobias er klar til å stå opp....
Hva skjer'a?♂ Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Våkner også hver gang jeg snur meg og ved halsebrann:) sover kanskje 3 timer sammenhengende? Jeg ser ikke på klokken om natten, blir bare stresset av det.
Gjest Ut på tur Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 Tja, er oppe og tisser 2-5 ganger per natt. Sover ofte bedre natten etter en veldig urolig natt. Som oftest sovner jeg igjen relativt raskt. Men av og til må jeg lese litt. Leste ett sted at dette er en finurlig innstilling fra kroppen så vi skal lære oss å bruke den søbnen vi får
Nicoline3 Skrevet 15. juli 2007 #13 Skrevet 15. juli 2007 å så deilig å lese at det ikke bare er meg....holder på å gå på veggene her... I natt har vært den verste hittil. Oppe 7 ganger før kl var blitt seks, og da kastet jeg ut sambo og fikk sove fra 7 til 9. Har for det meste vondt i bekken og rygg, eller så er det halsbrann som vekker meg, eller at jeg må tisse eller babyen snur seg helt vilt.... I natt hadde seff eldste mann mareritt også, så jeg måtte opp og trøste han... Puh det var utrolig godt å kunne klage litt ;-)
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 15. juli 2007 #14 Skrevet 15. juli 2007 i går natt fikk jeg bare sover 2 timer og sånn ellers så får jeg sove 20 min og så vokner jeg av varme eller at jeg må løpe på do litt lei, hehe
2gutter&2jenter Skrevet 15. juli 2007 #15 Skrevet 15. juli 2007 Våkner hver gang jeg snur meg, og må opp og ta paracet mor bekkensmerter, må opp 4 ganger for å tisse, så det blir vel neppe mer enn 1-2 timer sammenhengende søvn.... Må ha en time midt på dagen, krever det nå.
Tpop Skrevet 15. juli 2007 #16 Skrevet 15. juli 2007 Max 3 timer på begynnelsen på natta så er jeg oppe hver time og halvtime på do, sukk.
jentebabymom Skrevet 15. juli 2007 #17 Skrevet 15. juli 2007 3 timer max.jeg er så lei og sliten at dette skal jeg gjøre i.gjen.8 dager igjen t termin.å tanken på å kanskje gå 3 uker til er helt oppløsende.jeg sitter bare å griner om dagene nå . synd for jeg gleder meg ikke en gang.
Mizz-Lene Skrevet 15. juli 2007 #18 Skrevet 15. juli 2007 Det er godt at flere er i samme situasjon. Føler meg utslitt og mørbanket. Hadde det i tillegg vært 30 varmegrader hadde jeg daua!!!! Sov tre timer i strekk en natt, da føltes det som jeg hadde sovet hele natten. Bare tanken på å måtte gå 26 dager til i verste fall er utenkelig... Hjelpes meg..
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #19 Skrevet 15. juli 2007 Har 4 dager igjen og sovet elendig den siste mnd, lurer på åssen fødselen skal gå siden jeg alltid føler meg mørbanket. Her i huset har alle fri, mannen min pusser opp og gjør klart de siste tingene, har ei datter på 2,6 år og stesønn på 11 år. Det verste er at det er ikke jenta på 2 som maser mest men han på 11, kjeder seg osv, sier jeg at han kan ta seg av lille så gjør han det men alt er liksom så mye om og men og klarer og lage problemer ut av det meste. Jeg tenner på alle plugger jeg ikke har selvsagt for er jeg som burde klaget her, tung og varm som jeg er, hehe. Sover vel ca 2-3 timer sammenhengende, blir da vekket av en av disse tingene -pus som mjauer på vinduet(nummeret før jeg kveler katta stakars) -leggkramper -tisse -halsbrann -vondt i lysken -jenta mi hatt et mareritt Når det er på tide å stå opp med jenta mi så er jeg så trøtt at jeg ser rosa elefanter. Nå har jeg endelig litt fri og skal strekke meg på sofaen, svigermor tatt med begge barna på teater, gud velsigne henne:) Lykke til videre alle mann, ålright og lese at det er flere zombier der ute:)
Bolla Pinnsvin Skrevet 15. juli 2007 #20 Skrevet 15. juli 2007 Jeg må ikke så ofte på do om natta lenger,men jeg får faen ikke sove! Sitter våken til 02-03 hver ENESTE natt før jeg får sove....Så sover jeg sånn 4-5 timer etter det.Heldigvis er permisjonen startet,ellers hadde jeg ikke fungert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå