Cat.68 Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Hun; Meg seff. Han; Hakke peiling ,siden de to pene mennene som var her inne ,og som jeg har sett ikke er her lenger.
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Denne "konkurransen" har vi hatt her en god del ganger før og hva er poenget? Vinneren blir nok, som vanlig, MEG! ;-) Sorry damer, ingen over, ingen ved siden, hva hunkjønn angår, hvertfall.
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Jeg..............., har lagt ut nytt bilde fra djevel til engel=)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Jaja, ser ikke noe bilde av deg på profilen din angelica...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Daniell på herresiden, har kun sett han av de som hevder å være menn her inne. Av damene må det bli Angelmya, hun er virkelig pen!;-D
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 slutt og tull! JEG er penest... av mannfolk veit jeg ikke hakke sett noen med bilder=(
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Har faen me ikke sett et steike mannbein her inne i det hele tatt e da........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ Og e tar prisen for det peneste hokjønnseksemplaret her inne;DD
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 Av hannkjønn? Er det noen menn her inne fremdeles?! Hmpf..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #12 Skrevet 15. juli 2007 hahaha, du tar IKKE den prisen nei! du er jo ikke pen;-) men du har sikkert andre gode sider da:o)
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 15. juli 2007 #13 Skrevet 15. juli 2007 Ånei ånei no ble e forferdelig lei me*gåoghjemmemebakenbuskågråte*. Buhu!!!!!!!!!!!!!! Hehe,neida du anonym-d må være noe feil med dataen din eller øynene dine-selvfølgelig er e den lekreste av alle sammen;D
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #14 Skrevet 15. juli 2007 De jeg har sett før har ikke vært her på lenge nå. Både Daniel og KongTom har takket for seg....forståelig nok :/
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #15 Skrevet 15. juli 2007 Dersom det var av deg, det bildet på profilen din, Hufsemor, så er jeg enig med deg. Ingen over - ingen ved siden av;)
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 15. juli 2007 #16 Skrevet 15. juli 2007 Ja, jeg forstår dem også. Men leit, dèt er det!
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #17 Skrevet 15. juli 2007 That's me, baby;-) Skjønner du hvorfor det er null poeng i slike "konkurranser" her inne? Jeg er penest, vakrest, skjønnest OG søtest! )
Monajenten Skrevet 15. juli 2007 #18 Skrevet 15. juli 2007 Signerer Hufsemor! Og selv om profilbildet er vakkert, er det ikke på langt nær så vakkert som Hufsa i RL!
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #19 Skrevet 15. juli 2007 Næmmen så søt du er Mona:D De gangene du har sett meg har jeg jo stylet meg for en bytur, bildet er tatt en helt vanlig mandagsmorgen, du vet, sånn i full fart på vei til jobb type;-) Vet du noe mer om lørdagen, forresten?
Monajenten Skrevet 15. juli 2007 #20 Skrevet 15. juli 2007 Ja jeg smisker som bare det:-p Vet ikke hundre prosent sikkert enda, men skal nok få det til:) :)
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #21 Skrevet 15. juli 2007 Wee! Kjøpte ny kjole i går som jeg skal innvie på lørdag, den var ikke min stil i det hele tatt, men jeg måtte bare ha den (kjekt å fornye seg selv). Så nå mangler jeg bare vesken...;o) Vi skal få det KANON på lørdag!! Mas litt på L og S du også, så får vi de nok med oss... hehehe...
Monajenten Skrevet 15. juli 2007 #22 Skrevet 15. juli 2007 Er det lang eller kort kjole??? Jeg har nemlig kjøpt meg en sånn hotpantsdrakt, hehe;) Det er liksom shorts og vest i ett og den er knallsexy! Tok den på meg for å vise til min kjære, og det endte bare ett sted *knis* Men viser litt mye hud da....så hvis du har kjøpt deg gallakjole kan jeg liksom ikke gå med den :-o
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #23 Skrevet 15. juli 2007 Den slutter rett over knærene. Litt dyp utrigning og sånn a-fasong, om du skjønner. Heftig mønstret (der har du det som bryter med min stil, jeg foretrekker nemlig svart, svart, svart). Mannen min likte kjolen godt, hehe, mulig fordi at den og en god push-up fremhevet puppene mine...;o) Ooo, antrekket ditt hørtes dødskult ut, hva slags sko og veske skal du bruke til? Pga kneet mitt så kan jeg ikke bruke høye hæler:( Så tenkte å bruke svarte ballerina sko, men må bare finne meg en veske som passer til.
Monajenten Skrevet 15. juli 2007 #24 Skrevet 15. juli 2007 Hørtes bra ut det der da! Det kommer litt an på været og humøret hva jeg går med til. Vi skulle liksom ut på fredag så da tok jeg den på meg med røde sko og rødt belte, det var knalltøft! (vi endte med å gå tur til bensinstasjonen da, men...) Det er knallstilig med svarte ankelstøvletter også, og litt rå sminke. Oooohhhhhh GJETT om jeg skal konstantere fakta om at det blir bytur på meg på lørdag!!! :-D
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #25 Skrevet 15. juli 2007 Hm, begynner å bli trøtt nå, så jeg skjønner ikke helt hvilke fakta du skal konstantere på lørdag (bytur blir det uansett;). Hvor fant du denne vidunderdrakten din? *vil og ha*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå