OnlyMe Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 lukten av overparfymerte folk!!!! Er så UTROLIG lei av å gå på senteret, på bussen, i butikker osv bak fjortiser og GAMLINGER spesielt, som STINKER oldemor... EN DUSJ ER NOK!!!! Man trenger virkelig IKKE bruke HELE flasken... Når man brekker seg, ikke får puste og føler man har spist parfyme, da er det liksom "litt" for mye:(:( Grrrr altså!!!!! Ble bare så sur på senteret før i dag da en gamling klarte å ødellegge hele handleturen for meg:( Så skal vi diskriminere røykerene fordi vi har astma, så burde det i hvertfal bli forbudt med parfyme, det er verre en røyk altså!!!!!! Ukens klaging fra meg:) Tuuuusen takk, da føler jeg meg mye bedre!
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Hehehehe! Deilig når graviditeten forsterker alle lukter i tillegg? ;o)
OnlyMe Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2007 Gjett om! Holder på å gå i bakken når jeg treffer på "rette" kjerringen med "rette" lukten:( Irritert? Neida... Ikke si du ikke merker det selv?
petite fleur Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Jeg er helt enig! Jeg får alltid vondt i hodet av overparfymerte folk, gravid eller ei. Synes det er nok med deo og bodylotion, jeg!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 jeg var på pub for en tid tilbake. Med min gravid-nese lukta det sur fyll, parfyme og fis!! Blir virkelig folk så gufne i magen av å ta seg en halvliter? Jeg savna iallefall tobakkslukt til å kamuflere de andre luktene. Kroppslukt fra fremmede er jævlig ekkelt!!
OnlyMe Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2007 Hehe, den er jeg totalt enig med deg i... Er så utrolig mange ekle lukter som er kommet etter røykeloven kom! Og det er ikke noe særlig bedre å nyte en øl til lukten av svette istedenfor røyk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå