Lykkeliten og jeg Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Er det mulig? Sitter her i sofaen og hører plutselig at jeg snorker!! Gjør jeg det når jeg er våken, er det ikke rart gubben klager om natta ;o)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Sånn hakket før du sovnet da eller?
Lykkeliten og jeg Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2007 Hehe nei, ikke det heller. Satt jo bare her og leste. Noe pinlig, hehe ;o)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Hehe.. Ja, litt småekkelt.. Det er i sånne øyeblikk man kniper igjen øynene å håper ingen skjønner at man egentlig er våken... *ler*
Lykkeliten og jeg Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2007 hahaha ja.. Sover jeg asså.. helt sant ;o)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Jeg sover ofte på bussen til og fra jobb.. Og av og til så vokner jeg av sånne rykninger som man ofte får når man sover lett.. Hehe.. det er flaut det, så da kniper jeg igjen øynene å later som jeg sover videre... hehe... Er liksom så ekkelt......
Lykkeliten og jeg Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2007 Hehehe, syns jeg ser det ja ;o) Men her en dag var det greit da, for jeg skulle ta meg et varmt bad og la meg godt til rette i vannet. Da våknet jeg av at jeg snorket (gjør det stadig vekk). Veeeeldig lurt å sovne i badekaret... Not..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Oops.. Nei, det kan jo være direkte skummelt jo.. Må passe seg for sånt, men er veldig lett å sovne der da.. varmt, godt, stille og rolig, og ikke minst avslappende. Jeg sovner på de underligste steder, natt til i går, så måtte jeg jo så klart opp å tisse på natta, i 3 tiden... Jo da, sovnet på do, med hodet på dorullen.. Ehh.. er det mulig da??!! hehe... Jaja... Våknet heldigvis nok så kjapt og fikk slept meg tilbake til sengen.. Bra det er ferie nå ja.
Lykkeliten og jeg Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. juli 2007 Hahahahaha. Så morsomt =))) Kanskje ikke så rart da, man er ikke akkurat våken når man krabber ut av senga for å tisse midt på natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå