Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 jeg er så utrolig glad i kjæresten min, men nå sier han at bare ser ¨på meg som en venn...så jeg lurte på om vi skulle gjøre det slutt, men neida det ville han ikke. han likte ikke tanken på å være uten meg og vesla, men heller vente og se om han fikk igjen følelsene for meg!!! veit ikke om jeg vil vente på det jeg....kan da ikke være sammen med en som kun har vennefølelser for meg, når han betyr så mye mer for meg?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Nei la ham ha deg der hjemme så han får det komfortabelt, og så kan han slenge rundt med kølla på by'n. Får bare håpe at kaninen blir kokt.. Du sitter vel ikke og lurer på dette? han elsker deg ikke, kast ham ut, og kos deg med jentungen til det dukker opp en som gjør det. Makan til egoistisk dust.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Øh...nå vet du jo ingenting om åssen denne mannen har det, Meesah, hvorfor han har det slik han har det, og hva hans intensjoner er. Kan jo hende at han virkelig har lyst til å få følelsene tilbake, og at han er veldig glad i HI, bare han kjenner ikke lenger den forelskelsen de hadde før. Må jo være veldig frustrerende for ham, og tanken på å miste kjæresten og barn fordi han ufrivillig har mistet følelsene må være veldig vond. Hadde han hatt valget så tror jeg han hadde valgt å få følelsene tilbake, men nå er det faktisk ikke slik at man kan bare bestemme åssen man føler ting. Så å kalle ham en egoistisk dust blir helt feil...hadde han hatt lyst til å fly på byen med kølla si så hadde han jo ikke hatt noen problemer med å flytte vekk. Å ha små barn er veldig krevende i et parforhold, og det er mye som skjer...antar at du, HI, har en liten baby siden du skriver her på småtroll. Ville anbefale at du og kjæresen din tar kontakt med en tredjeperson (samlivsterapeut f.eks.) for å snakke ut om dette. Menn kan også få fødselsdepresjoner, og da forandrer ofte følelsene seg negativt uten at man vil det...kan det være at han har fått psykiske reaksjoner etter å ha blitt pappa?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Har du noen du kan bo hos en liten stund? Da får han kjenne litt på det å være uten deg. Min samboer flyttet ut 3 mnd etter at vi hadde kjøpt leilighet, og det tokk ikke så veldig lang tid før han savnet meg. etter 1/2 år flyttet han tilbake. har nå vært sammen i 7 år og har en datter på 7 uker
suseduse Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 kan dere ikke prøve å jobbe litt sammen om dette, gjøre litt kjærester ting! ut å spise middag, kino, kysse hver dag, kose stryke hverandre.. man må jobbe litt for et forhold, og etter at et barn kan man glemme kjærstefølelsen og heller bare ha foreldrefølelsen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå