Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Så får dere legge hva dere vil i det. Men kan dere SLUTTE å ofre dere selv og deres egen lykke? Dere er vakre, sterke..dere er verdens håp og det sterke kjønn. Hvorfor tror dere vi har tårer? Kan dere huske den gang dere var små? Var planen deres å bo med udugelige menn som ikke setter pris på dere og ikke behandler dere som dere fortjener? Vil dere ta til takke med smuler..?Herregud...vi kan jo spise kaken og beholde den også. Vi føder barn..smerter som ville tatt livet av en mann. Vi går hjemme i opptil et år med edem, mens mange menn blir smårare etter 6 uker (og ikke det en gang). Det er ikke mennene som trykker oss ned. Det er oss selv, fordi vi ser mødre og bestemødre og oldemødre som er trykket ned av sine menn. Vi tror at å sladre med venninner om udugelige menn er en kvinneting. Det er ikke det! Sett standarden høyere. Ikke vent til ungene har flyttet, og dere oppdager at dere kan sette krav til mennesker rundt dere. Vi er flere enn menn, vi kan gjøre ALT hvis vi bare bestemmer oss. Vi overlever ALT og vi er de nye superherrene. Mennenes tid er forbi. Det er ikke de som er "overhodet", vi vinner ingenting ved å være martyrer, men ALT på å vcerdsette oss selv og forlange respekt og lojalitet. Jeg blir så lei meg når jeg ser alle de jentene her inne med menn som skulle vært på bootcamp for lengst.. DERE FORTJENER BEDRE!!! Dere er verdt mer!! Det finnes noen som vil elske dere som dere fortjener. DU SELV!
Fraggelhysa! Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Applaus!!!!! Klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp.......
Yo&La+spire Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Eg synes at vi må lære oss å sammarbeide og slutte å slenge dritt og trakke hverandre ned i søla....vi må ikke tro vi er bedre enn den andre. Det gjelder begge kjønn. Verden burde ikke vere en kamp mellom kvinner og menn, men mellom gode og onde.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2007 Jada..helt enig i det. Men nå er dette i forhold til det faktum at så utrolig mange kvinner lar seg tråkke på. Fordi de tenker alltid at "det er andre som har det verre". Menn tenker ikke som oss. På andre siden finnes det mishandlede menn også. Faren min er en av dem. jeg sier ikke at det skal være en kamp mellom kjønn. Men jeg skulle ønske det kjønnsmønsteret vi har levd i så lenge vil ta slutt snart
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Støtter den. er så lei av å høre ellers oppegående venninner klage over grusomme kjærester/menn, men ikke være villige til å gå fra dem. Man kunne jo bli ALENE en stund, åååå så fælt.... Det må da vel være bedre å være alene og ha det bra, enn å være sammen med feil menneske av gammel inngrodd vane?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå