smn1 Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 dere førstegangsfødende som har fått strekkmerker, når fikk dere dem?
Lorra Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Hei.. Jeg begynte å få de for ca 14dager siden, og har termin 3august.. Trodde jeg skulle slippe å få siden jeg ikke hadde fått noen til da, men den gang ei.. Magen min ser helt forferdlig ut men er nok verdt det når den lille skatten kommer..
mammo+spire Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 jeg har termin i begynnelen av oktober..... og no popper strekkmerkene frem hehe....
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 mine kom vel for 3 lr 4 uker tid tenker jeg .. men jeg har ikke masse bare littegrann på nederste del av magen .. heldigvis bare 3 dager igjenn så håper jeg slipper unna og ikke får mer =O)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Da jeg var førstegangsfødende fikk jeg strekkmerker i uke 20.
smn1 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2007 takk til alle som har svart.eg er nå i uke 32 og ikkje har noen strekkmerker ennå men de kommer sikkert snart tror eg. uansett er det vert det
Kosel Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 to uker siden. Har termin om 3 dager... Må tru jeg var fornøyd i det jeg oppdaget de.... ikke så mange men et par tre stk på hver side av "håndtak"området... Men nå har jeg ikke lagt på meg noe særlig og det er kun nå helt på slutten at magen har kommet ordentlig, så det er nok derfor..
vic_89 med prinsen Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 jeg fikk enten i uke 34 eller 36, husker ikke helt. trodde jeg skulle slippe, men det begynte som et lite strekkmerke ved siden av navelen, så spredde det seg rundt navelen sakte men sikkert, og nå er hele magen min dekket.. ganske så hyggelig. men er det noen som er verdt det, så er det den lille babyen jeg venter!!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 Tror jeg fikk mitt første merke da jeg var i uke 27 om jeg ikke husker helt feil...........nå har jeg magen full av dem!!!!!!!
jungel Skrevet 16. juli 2007 #10 Skrevet 16. juli 2007 Heldig har bare 14 dager igjen og har ikke fått ett eneste strekkmerke enda jeg Men så har jeg gått ned 4 kg siden jeg ble gravid å da.... Men er jo fortsatt mulig de kommer å da.....
dårlig ånde Skrevet 16. juli 2007 #11 Skrevet 16. juli 2007 er i uke 32 og venter fortsatt, imens så koser jeg meg med min deformerte tatovering fra det glade nittitallet, ha ha!
Mamma til M07 & M09 Skrevet 16. juli 2007 #12 Skrevet 16. juli 2007 fått noen foran på magen og litt på lårene. fikk de ca 3 uker før termin.
Pottemor og lillemann Skrevet 16. juli 2007 #13 Skrevet 16. juli 2007 Å, håper jeg slipper. Har litt strekkmerker fra tidligere andre steder på kroppen men har sluppet unna så langt i graviditeten (fire uker til termin). Føler at magen står på spreng og at det er rett før det sprekker, så det kommer vel snart.
Kula ;) Viktor & Knøttet Skrevet 16. juli 2007 #14 Skrevet 16. juli 2007 Oppdaget at jeg hadde fått noen små på fremsiden av begge lårene for en ukes tid siden, ellers har jeg ikke fått noen... termin om 3 dager...
Sistah*G07*J09* Skrevet 16. juli 2007 #16 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har termin 13.sept. Og merket de første små strekkmerkene i går ikke artig nei, hadde håpet på å slippe unna, men neida.... De er heldigvis relativt små for øyeblikket, ser de ikke helt selv da de er lengst under magen. Men skal nå fortsette og smøre meg som jeg har gjort nå siden uke12. Så får vi bare krysse fingrene for at dette kanskje kan begrense omfanget
smn1 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 18. juli 2007 eg også har termin 13. september he he.virker som magen har litt å gå på ennå før huden blir alt for stram men kommer strekkmerkene så er det ingenting å gjøre med det...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #18 Skrevet 19. juli 2007 strekkmerker på puppa fikk jeg nesten før jeg skjønte jeg var gravid, på lårene kom det litt for ca en uke siden og jeg er i uke 36 nå. Magen lar vente på seg, satser på at det vedvarer... Min mamma fikk bare der jeg har fått til nå så satser på å slekte på henne der...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 19. juli 2007 #19 Skrevet 19. juli 2007 uke 30+3 her og ingen strekkmerker foreløpig.. *****bank i bordet**** hehe.. men de kommer vel, har jo såpass lang tid igjen så..
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #20 Skrevet 19. juli 2007 Fikk litt på puppene, etter fødsel sist Dukket opp på magen (bare helt nede da) hele 3 måneder ETTER!! Og jeg har ei tatovering på magen som har fått strekkmerker inne i mønsteret (følger "nåla"/strekene i tegningen), de så jeg først sommeren etter fødsel. Vanskelig å se pga av fargen, men hvis jeg "strekker ut" tatoveringen ser man det godt. Nå som høygravid er det ingen tvil om at tatoveringen har slått sprekker, men ikke et strekkmerke på resten av magen, jo, forresten, ut fra "Hullet" hvor navlepiercingen stod for fem år siden, der er det også kommet et par-tre små....... Blir nok svakheter i huden etter tatovering og piercing ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå