Lille nuffe Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Kan dere gi meg noen tips til hva jeg skal pakke i sykehus bagen min og barnets? Er skikkelig tidlig ute, men jeg koser meg så fælt med slike ting. Takker for hjelpa )
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Har tenkt litt på dette selv også... Har noen ting jeg vet jeg skal ta med.. - en kosedress/klær jeg føler meg vel i - et par slippers/sandaler - undertøy og sokker - toalettsaker + lypsyl - lesestoff - mobillader (mobilen er vel en selvfølge) - vannflaske - klær til nurket, til å reise hjem i (bruker vel klær som hører sykehuset til mens vi er der) - fotoapparat og lader - videokamera - myke bind - noen nevnte mykt toalett papir en gang, så tar nok med meg det også - pappa får ta med bilstol og evnt vogn når han henter oss Kommer sikkert mere på listen etter hvert.
Lykkeliten og jeg Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Jeg pakka ferdig min istad og lukka glidlåsen på bagen: -ammebh -ammeinnlegg -3 par sokker -3 topper -1 genser -1 joggebukse -1 piratbukse -toalettsaker (shampoo,balsam,tannpasta+børste,hårbørste,fuktighetskrem,bind,dopapir) -kamera pappan får komme med mobillader, lesestoff og sånn.
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 hehe d må jeg si var tidelig ute ja hehe .. skal på sykehuse på onsdag jeg hakek pakka enno he he .. Men jeg skal ha med sokker undertøy klær og gå i i pod klær te baby til og reise hjem i ammeinnlegg sånn bok til babyen som jeg skriver i (husker ikke hva det heter) foto apparat + videocamera toalettsaker hmm kommer ikke på mer no .. =/
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Den berømmelige fødebagen!!! Ammetopp Ammebh Ammeinnlegg Kosebukse og genser Undertøy Sokker Klinex lommetørkler kamera/batteri MYK dorull Bind Toalettsaker Helsekort Slippers Morgenkåpe 1 skift til gubben klær til babyen Energidrikk Sjokolade Barnesetet Mat Håndkle Pysj Mobil m/lader Notatblokk og penn Lesestoff Lepomade Håndkrem Vannflaske Føner til underlivet Tannbørste/krem Hårbørste Shampo/balsam Brystvortekrem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå