Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Det lurer jeg på for ingen har tatt barna med på postkassen her vi bor,kansje fordi det ikke er plass?Vet ikke grunnen demes men tydeligvis så får dem jo post uansett disse barna å noen har bare etternavnet sitt på postkassen å det holder til å med,men hva gjør dere da?
Arb.ledig husmor Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Vi satt navnet til datteren vår på postkassa når vi flytta, og måtte kjøpe oss ny kasse... Ho var da 7mnd...
snartmammapåny Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Her har faktisk postmannen limt på mini sitt navn på kassa. Det kom vel på når han var ca 2mnd.
MissAntrop Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Vi satte navnet hennes på postkassen denne uka. Hadde bestilt pass til henne og fikk beskjed om at det var veldig viktig at navnet hennes stod på postkassa Hun er 4 mnder om ei uke.
selfangerkjerringa Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Har helt glemt det! Eldstejenta fikk navnet sitt på kassa da hun var 3 uker. Minimais er 6mnd, og mamma er glemsk :/
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Datteren min har fått nettopp navnet på postkassen og hun er 6 år, har ikke vært behov for det før nå pga skolen.
rødhette* Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Det kom opp ganske så fort etter han var født. Rev ned lappen som var på, og lagde ny der lillegutt også var med. Tilføyde navnet hans på dørskiltet også. Var jo så stolt av å ha fått mitt lille gull, så ville jo ha han med på sånt fortest mulig hehe
manonym Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 Når han var ca 3 måneder var det vel? Man får jo av og til brev til de også, så greit at postfolka vet hvor de skal.
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Det har vi gjort alt Postkassestativet ble flyttet for noen uker siden, og da limte vi på småen sitt navn også. Han er snart 10 uker.
hårsår Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Jenta vår har allerede fått post og hun er 9 mnd =) Vi kommer til å sette navnet hennes på postkassen ganske snart. Bra innlegg! Dette hadde verken jeg eller mannen min tenkt på!
Skrømti Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 Det har jeg jammen ikke tenkt på! Må se og få opp en lapp med hans navn og, ikke at det betyr så veldig mye enda, ramler ikke ned altfor mye post til han. Men det er jo litt tøft da, nå er vi jo en familie! ( eller forresten, man er vel en familie om man ikke har barn og?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå