Gå til innhold

skal alle sammen ha utdrekkingslag??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke særlig lyst å bli drukket ut, når vi gifter oss i juni neste år.

Jeg har nesten blitt avhold etter jeg ble sammen med sambo, ikke det at jeg drakk så mye før jeg traff han heller :)

men føler for at jeg har blitt "gammel" til å drekke meg full om dere skjønner meg.....og drinker har jeg vel ikke smakt på minst 5 år!

 

er det flere som meg som ikke vil bli drukket ut??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal vist ha utdrikkingslag neste helg,men jeg håper mine venner viser meg den respekt, å hørt på når jeg har sagt jeg vil bare ha en fin og grei dag med venner...en koslig jente kveld. Jeg kan godt drikke litt, det er bare kos. Men er ikke inntresert i noe stup fyll nei.....

Jeg er ikke en person som liker å vere full,og ikke ha kontroll.

Så føler jeg det blir nokk, så sier jeg bare nei takk til mer servering av alkohol.

Skrevet

lykke til med utdrekkingslaget neste helg........håper du har greie venninner som hører på deg da :)

 

Skrevet

Eg drikker ikkje, har ikkje gjort det på over 3 år ca.. Og vil ikkje bli drukket ut, men det skyldes mange ting da.. Bl.a at eg har sosial angst, og klarer ikke være med på noe der jeg ikke vet hva som skal skje.. Og der kjenne forloveren min meg veldig godt.. Men kan godt ha et utfr.lag med venninnene mine, der vi finner på noe gøy sammen uten alkohol tilstede...

Skrevet

Skal ikke ha utdrikningslag. Reiser i stedet ei helg til danmark sammen med forloveren min, der blir det shopping og spa :)

Skrevet

å det hørtes deilig ut.....kanskje jeg og min forloveren skal reise på spa til holmsbru i Sande i Vestfold...

jeg får tenke litt på det......

Skrevet

Her blir det ikke utdrikningslag. Jeg skal gifte meg i utlandet, forloveren min er gravid og bor i en annen landsdel så vi møtes sjelden dessverre... Så ser ikke for meg at det blir noe utdrikningslag, nei. Men syns ikke det gjør noe. Siden vi reiser utenlands og gifter oss, uten noe fest eller noenting, forventer jeg ingenting av noen :)

Skrevet

I stedet for utdrikningslag skal jeg og min forlover to uker til spania eller hellas. Det var min forlover som spurt meg. Dette fordi mine venner er spredt rundt i hele landet, og mange studerer utenlands. De maa da reise i forbindelse med selve bryllupet, og jeg vil ikke at de skal utgifter i form av utdrikningslaget i tillegg. Dette sa jeg til min forlover - og hun hadde selv tenkt paa det, og var veldig i tvil hvordan hun skulle gjoere det. Derfor ble det en ferie i stedet - bli brune til bryllupet :)

Skrevet

Jupp, det skal jeg visst ha. Mannen også. Har hørt rykter om at det planlegges .-)

Vet at min forlover tar hensyn til at jeg ønsker en fin dag, uten utdritning!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...