pandabjørn Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har ikke særlig lyst å bli drukket ut, når vi gifter oss i juni neste år. Jeg har nesten blitt avhold etter jeg ble sammen med sambo, ikke det at jeg drakk så mye før jeg traff han heller men føler for at jeg har blitt "gammel" til å drekke meg full om dere skjønner meg.....og drinker har jeg vel ikke smakt på minst 5 år! er det flere som meg som ikke vil bli drukket ut??
TA 1980 Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Jeg skal vist ha utdrikkingslag neste helg,men jeg håper mine venner viser meg den respekt, å hørt på når jeg har sagt jeg vil bare ha en fin og grei dag med venner...en koslig jente kveld. Jeg kan godt drikke litt, det er bare kos. Men er ikke inntresert i noe stup fyll nei..... Jeg er ikke en person som liker å vere full,og ikke ha kontroll. Så føler jeg det blir nokk, så sier jeg bare nei takk til mer servering av alkohol.
pandabjørn Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2007 lykke til med utdrekkingslaget neste helg........håper du har greie venninner som hører på deg da
Arb.ledig husmor Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Eg drikker ikkje, har ikkje gjort det på over 3 år ca.. Og vil ikkje bli drukket ut, men det skyldes mange ting da.. Bl.a at eg har sosial angst, og klarer ikke være med på noe der jeg ikke vet hva som skal skje.. Og der kjenne forloveren min meg veldig godt.. Men kan godt ha et utfr.lag med venninnene mine, der vi finner på noe gøy sammen uten alkohol tilstede...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Skal ikke ha utdrikningslag. Reiser i stedet ei helg til danmark sammen med forloveren min, der blir det shopping og spa
pandabjørn Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2007 å det hørtes deilig ut.....kanskje jeg og min forloveren skal reise på spa til holmsbru i Sande i Vestfold... jeg får tenke litt på det......
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Her blir det ikke utdrikningslag. Jeg skal gifte meg i utlandet, forloveren min er gravid og bor i en annen landsdel så vi møtes sjelden dessverre... Så ser ikke for meg at det blir noe utdrikningslag, nei. Men syns ikke det gjør noe. Siden vi reiser utenlands og gifter oss, uten noe fest eller noenting, forventer jeg ingenting av noen
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 I stedet for utdrikningslag skal jeg og min forlover to uker til spania eller hellas. Det var min forlover som spurt meg. Dette fordi mine venner er spredt rundt i hele landet, og mange studerer utenlands. De maa da reise i forbindelse med selve bryllupet, og jeg vil ikke at de skal utgifter i form av utdrikningslaget i tillegg. Dette sa jeg til min forlover - og hun hadde selv tenkt paa det, og var veldig i tvil hvordan hun skulle gjoere det. Derfor ble det en ferie i stedet - bli brune til bryllupet
Hjertefamilien Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Jupp, det skal jeg visst ha. Mannen også. Har hørt rykter om at det planlegges .-) Vet at min forlover tar hensyn til at jeg ønsker en fin dag, uten utdritning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå