Gjest -<<- Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Ja. Sommerferietid på IKEA er helvete. Fullt av snodige skruer fra landet som bor i bobil på parkeringsplassen og slikt. Gale, gale menneskene. Skal man på IKEA these days bør det skje etter 22.30 om kvelden.
melkekua™ Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 hihi.....jeg og mamma planlegger en ikeatur i nærmeste fremtid, og da blir det å stå utenfor til de åpner....greit å være tidlig ute. Funket bra for oss før )
Lilith Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Huff ja. I min naivitet trodde jeg at det ikke skulle være så mange der denne uken, men det var det, gitt.
Lille søtnos Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Det er ganske travelt der ja. Var på ikea Furuset idag, og lørdager pleier å være verst. Det var ganske tett med folk, men gikk egentlig greit etter forholdene. Da vi var ved kassene var det lite kø, tror det var to foran oss. Noen ting kan fort bli utsolgt nåt ikea invaderes av feriefolk, så dersom du skal ha noe spesielt lønner det seg å sjekke lagerbeholdning på nettsiden deres.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2007 Søren, da gidder jeg ikke.. Hehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå