Gå til innhold

Coop- og Pampersbleier er for ressurssvake foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det kun Libero som er bra nok! Alle barna mine har brukt Up&Go fra fødselen av, og det kunne ikke falle meg inn å bruke noe annet! Det er nedverdigende nok å gå med bleier i seg selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja fysj a meg

Skrevet

Tjohei.....;-)

Skrevet

Bruker du virkelig ikke tøybleier til dine små?? Snakk om være ressurssvak!!!

Jeg bruker Libero og Coop sine, da er jeg vel 50% ressurssvak da ;o)

Skrevet

he he syns du er ganske ressurssvak jeg som ikke har annet å finne på!

Ressurssvak kommer ikke an på merke man kjøper på utstyr, men om foreldrene har ubetinget kjærlighet til barna...

Skrevet

Hva med foreldre som bruker bleier fra Lidl da, Damien?

Skrevet

Nå har jeg pinade sett dette også... Sugen på oppmerksomhet en lørdagskveld eller???????

Skrevet

Merket har alt å si for om man er en god forelder eller ikke! Skal man liksom kjøpe dyre design-solbriller osv til seg selv, mens barna stakkars må gå med billigbleier?!

Skrevet

Pampers er og blir best!! De er mye mykere enn Libro sine papirbleier, som nettopp ar som papir. Pampers sine er myeke som en truse!! Og jeg handler mine på Coop. Det er su som er tett i pappen da!!!

Skrevet

og dette "går vi på" og svarer på (inkl meg selv)?? *ler*

Skrevet

Ja, for coop og first price har egne bleie-fabrikker der de lager dårlige bleier. Ingen sjanse for at de blir laget samme sted i alle fall!

Skrevet

Stakkars deg som måtte føde så store unger... som passet inn i up&go fra fødselen av mener jeg;o)

Skrevet

Og jeg som trodde tlybleier var det beste... *dunkemegihodet*

Lager ikke Doir/Armani/YSL/etc bleier?! *google for harde livet siden jeg MÅ ha det DYRESTE og beste til min datter på 10 mnd som sikkert skjønner forskjellen*

Skrevet

hehe.. ler.. tenkte det samme lille filur. er ikke up & go fra 7 kg eller noe slik....

men må si at de coop bleiene, er dårligere enn libero (som jeg bruker.. eller.. kremt sønnen min bruker) de tåler ikke like mye væske. lillegutt var våt hver morgen, da jeg brukte disse, fodi han tisset mye på natten, og jeg ville ikke vekke han, for å skifte bleie på natten. så, bruker de bare i nødstilfelle..

det er ikke så nøye om man kjøper billig eller dyrt, så lenge det funker!! bare japper som bryr seg.

Skrevet

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Skrevet

Helt enig! Riktignok så var ikke tuppa mi så stor at hun passet UP&Go fra dag en.... :-) Men kjøper bare Libero ja! Og driter i bleieavtalen på Kiwi - kjøper de der de er dyrest - for da er de sikkert enda bedre i tillegg!

Skrevet

Up&Go fra fødselen av? Født noen megababyer du da;)

Hehehehehe....

Skrevet

LIBERO!!!??

Det er virkelig ressurssvakt! Hvem har lyst til å kle barna sine i FREIKAS puter?

Barn som bruker libero blir hjulbeinte!

Skrevet

I nærbutikken her selger de libero sine bleier til 39 kr pr pakke. Skjønner ikke at du vil bruke de billigbleiene?!?!

Deg har jeg sett flere steder her inne.

Seriøs ??? Nei!!!

Skrevet

Dette blir nesten for dumt å diskutere.

Jeg bruker Libero til sønnen min, BARE fordi han får skikkelig bleiesår på en time hvis han bruker pampers, first price og coop - bleiene.

Noen timer etterpå er det så rødt og betent at han hyler bare han ser at vi går inn på badet, det er like ille i en hel uke så jeg går til en lege. Sopp sier han.

Må kjøpe en salve som varer i 3dager og som koster 94kr. Soppen holder seg i hele 14dager og hvor mye penger har jeg brukt da, på kremen til sønnen min?

Jeg sparer ikke en dritt, jeg taper heller KRAFTIG på å kjøpe en pakke fra pampers++ og måtte kjøpe salver, enn å kjøpe libero til sønnen min.

Dette har skjedd to ganger, da han var 4mnd og jeg prøvde pampers og da han var 14mnd og jeg prøvde first price.

Hadde ikke dette skjedd ville ikke jeg nølt me å bruke pampers.

Hvorfor ikke?

Jeg skifter opptil 10 bleier på en dag på sønnen min.

Helt siden fødselen av.

Jeg kjøper masse bleiepakninger i løpet av en uke.

Masse penger.

Hadde han trivdes i first price/pampers/coop-bleiene ville ikke jeg nølt me å bruke de, tenk hvor mange penger han kunne fått på sparekontoen sin i løpet en mnd, som hadde vokst på ett år, hvor mye hadde ikke det vært på 3år?

Eller, en seng til guttungen når han blir 4år?

Eller MAT.

Jeg er alenemor og jeg måtte prioritert virkelig annerledes ifh til maten om jeg måtte ha hatt betalt leie +++, og mat til meg og sønnen min.

Noen kroner i uka er masse for en mnd.

Og jeg tror ikke foreldre er ressurssvake.

De tenker på barnets beste.

Enhver mor og far sørger for barnet før de tenker på seg selv.

Sånn er og blir det.

Skrevet

Du forstod at dette var en tulletråd?

Skrevet

Jeg måtte lese det noen ganger for å sjekke om det var en ironi jeg ikke fikk med meg, men det tror jeg ikke at det var! :o)

Veldig humor! Var nok trøtt og sliten, leste bare ditt innlegg - og hoppet over alle svarene! he he!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...