Gå til innhold

Fame fotografene...........herregud for noe dritt........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joa, fine nok bilder, men jeg greier jo ta slike bilder selv også, men det som sjokerte meg var PRISENE......................

OH GOOOOD...................................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jadda, at de TAR bildene relatvit rimelig må de jo kompensere! Aldri om jeg kommer til å ta bilder gjennom de.

Skrevet

Helt enig.

Trenger ikke å si mer om det.

Skrevet

Æsj da vi skal dit til neste helg, godt fotograferingen er gratis da.....

Så får jeg heller bestille time et annet sted senere...

Skrevet

Jeg skulle likt å se de som klarer å ta like fine bilder av hele familien hjemme i sin egen stue. De færreste har godt nok utstyr, og hvem skal knipse hvis alle skal være med?

Bildene ser ofte enkle ut å ta, men prøv selv! Da får man seg gjerne en overraskelse.

Skrevet

var da ingen her som sa noe om at de skulle ta bildene hjemme?

er da andre fotografer som tar bilder, men til helt andre priser!

Det er lett å peke ut de bildene som blir tatt på fame... enten har de vinger, eller så blåser de såpebobbler... synes det er veldig lite variasjon mellom bildene!

Jeg tok forresten mine bilder hos en fotograf som kom hjem til oss! mens poden sov så rigga han opp hele utstyret sitt i stua vår.. og vi kunne bruke det vi ville av persolige ting! Gutten vår var trygg og god på bildene, og jeg synes de er knall flotte! (ligger på profilen min forresten)

jeg fikk 72 bilder og betalte 1200 for dem.. fikk alle bildene på cd, så det er bare å fremkalle dem på fotobutikk!

betalte 140 kr for å fremkalle 4 bilder i a4 format!

Se dere litt rundt før dere bestemmer dere for fotograf... er STORE prisforskjeller!

Skrevet

Ja, det er svindyrt har jeg hørt! Vi er så heldige å ha en bestefar som er knallflink til å fotografere, så han skal ta bilder av lillemann nå mens vi er her på ferie! Fikk se noen bryllupsbilder han tok av et par igår som ble kjempefine. Med et bygdetun som bakgrunn:-)

Vil i aller største grad styre unna disse dyre fotografene, da man kan ta masse fine bilder selv eller bruke flinke slektninger til slikt!

Skrevet

Det er faktisk billigere og kjøpe seg ett skikkelig kamera og knipse selv, enn å bruke Fame. Og da får du i tillegg mye mer igjen enn om du drar en snar tur til Fame og setter vinger på ungen din.

Skrevet

ja jeg vet ....de er noe skikkelig dritt... jeg ringte dem og de hadde slikt tilbud etc etc...

jeg sa jeg ville ha alle bildene på CD slik at jeg kunne velge hvor jeg ville ha dem printet og hun sa det kostet 10.000 kr!!!!!! helt seriøst...

men som hun sa for 10 tusen fikk jeg jo rettighetene også... hva mener de med det??? at de kan selge bildene av våre små uten våres samtykke????

helt utrolig!!!

Skrevet

Helt enig, jeg følte meg nesten lurt etter å ha vært der. For det første var det drittdyrt å kjøpe bilder der og man var nødt til å bestille med ramme, i tillegg lagrer de ikke bildene dine i mer enn 13 mnd fordi de er digitale og mangel på lagringsplass som de sa... Makan!!!

Skrevet

Mamma,Adriana&Cassandra

Du har vel en form for forpliktelse når fotograferingen er gratis!?

Vi tok bilder hos studio g. Det ble tatt 12 bilder. Jeg bestemte meg for at jeg ville ha alle bildene og et sånn bildemøbel for å ha tre bilder i. Det kostet 1800 kr.

Skrevet

Vi var på digitalfotografering hos en "vanlig" fotograf, vi var hos fame noen måneder senere (pga gratis fotograferingstilbud).

Den "vanlige" fotografen hadde samma kameraet, digitalt speilreflex, som fame-fotografen, men i motsetning til fame-fotografene, så fikk jeg ALLE bildene hun tok, hele 78 bilder, i en pen nbarnealbum, tilsendt i postkassa.........de var sånn vanlig bildestørrelse.

Dette mange svart/hvitt, gultoner, og farge. Tenk det 78 prøvebilder....

kun 600 kroner...........

Og å fremkalle bilder i store størrelser er rimelig. Har forstørret mange allerede, + at jeg har kjøpt rammer og rammet inn prøvebildene....

Og tilbudet hos famefoto var ett bittelite bilde, med ei bittelita, tynn, og stygg ramme, *Ikke ett eneste prøvebilde fikk jeg.

Og prisene var KVALMENDE dyre................

Skrevet

ja helt sykt.........også er de så jævla pågående. Nei, jeg har vært hos en annen fotograf 2 ganger. skal til en annen nå snart. fått så mye for 3500 kr. familiebilder, nyfødtbilder, bilder av magen, bilder når han var 5 mnd. og en runde nå med både familie og alene bilder.......... fame er rett og slett ran!!!!

Selgerene deres er relativt pågående også

Skrevet

Bildene hos FAME er kjempe fine synes jeg,men en gang er nok....har ikke råd til en gjentagelse:)

Skrevet

Det var ikke dumt anonym,hmmmm nytt kamera hadde jo vært noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...