Gå til innhold

Izi kid fra If?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har leid sete fra if og skal etterhvert nå bytte til Izi kid fra 9mnd. Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med dette setet altså,ikke det å leie... Mener det er BeSafe sete??

Skrevet

Vi har det og er veldig fornøyde. Vi begynte med det da han var litt over 6 mnd, for da var det andre for lite. Det var litt plunder med å feste det (eller muligens er det vi som stinker til sånt:) Det er veldig stødig, og småen sitter som en konge, og har god oversikt. Det eneste dumme er at det blir veldig "bratt" hvis det monteres i en bil der setene skrår nedover mot seteryggen. Vi har vårt på full liggestilling, og da sitter han egentlig ganske oppreist.... (det har 5 forskjellige posisjoner). Men alt i alt er vi superfornøyde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...