MaMmAnÅtiLtO Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Hei, jeg har hatt intense smerter i magen (menssmerter) i en uke ca nå, og vondt nede ved skrittet. Slimproppen gikk for noen dager siden og jeg hadde 1 cm åpning før det. Men nå har jeg ikke vondt noen steder, har kynnere men ikke vonde lengre. Skjønner ingenting, kan godt være jeg har dårlig tid men jeg trodde virkelig noe var på gang helt til igår. Er plutselig i bedre form idag, men sover mye mer.. Kan det være fødsel snart på gang? hvor lang tid pleier det som regel å ta etter slimproppen har gått? men har fortsatt vondt i skrittet men tror det er pga hodet er festet og føler magen bare synker og synker for hverdag! :| sorry for all maset men nå lurer jeg virkelig på hva som skjer med kroppen min her.. klør mYE over hele kroppe og hehe håper på svar fra noen:) Er 38+2 idag,,,,
Prinsesse 22.07.07 Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Hei ser vi har termin på samme dag. jeg har også hatt sterke kynnere som jeg har måtte puste meg igjenom og mye vondt i underlivet. Men bare slik helt plutselig ble alt bare stopp. Ingen vonde kynnere og faktisk bare oppe på do en gang om natta......... Syntes det er helt merkelig. I dag har slim proppen gått,så jeg har ettt lite håp om at det kan skje noe nå,men orker ikke gire meg opp lenger. hun får komme nåe hun kommer. Men jeg er VELDIG klar!!! Er kjedlig/frustrerende å gå slik ¨å vente. Ønsker deg lykke til videre. Håper at det tar seg opp for oss begge og at det skjer noe snart.
MaMmAnÅtiLtO Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2007 Ja det er så lett for å gire seg opp for hver lille smerte nå hehe.. jeg føler med deg.. Jeg vurderer strekt å prøve lakserolje...:| vet ikke om det er så bra... Lykke til du og:) Kanskje inatt, har hørt det er fullmåne:)
ljuba Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 He, he. Dette er nesten litt komisk. Jeg har også hatt det akkurat på samme måten og har termin samme dag som dere. Hadde regelmessige maserier/kynnere i tre døgn, så gikk slimproppen og alt stoppa opp! Blir litt småfrustrert, men prøver å innstille meg på to uker til å vente.... Lykke til dere og gi beskjed hvis det skjer noe mere da.)
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 hei hei, vi får smørre oss m tålmodiget så lenge, hehe har termin om 5 dager og trodde d skulle skje noe disse dagene men nei da:( har også hatt kynnere og menssmerter og klør i helle kroppen, så stoppa d opp litt m mensmurring, kommer og går egentlig, slimproppen min har ikke gått enda, hørte at lakseoljieskal ikke være så bra for å sette i gang fødsel for d kan forårsake infekjon hos babyen, så j skal ikke prøve d:) lykke til alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå