Jente23, Nathalie, gullimagen Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 jeg har hatt menssmerter sånn svakt og ømme bryst en fram til nå da jeg er i 6-7 uke.. nå er jeg plutselig ganske kvalm, klarer ikke spise så mye, tåler ikke noen lukter, magen romler og bobler (masse luft), stikninger i siden og nedentil.. hva betyr dette da?? negativt eller positivt? jeg skal ikke til lege før om 2-3 uker..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Hei! :-) Har det på samme måte selv! Tror det er normalt!
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Høres utrolig normalt ut ) Drikk mye vann, spis lite og ofte, gjerne lett mat. Fyll opp huset med frukt! Det hjelper masse på kvalmen!
skytter83 Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Jeg ble heller ikke spesielt kvalm å fikk ikke skikkelig graviditetstegn før jeg var 7 uker. Så det er nok normalt
Leirha Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Det er helt normalt, så lenge du har noen tegn som dette i det heletatt så skjønner jeg ikke at du gidder bekymre deg engang. Viser jo klart at du er gravid.
Jente23, Nathalie, gullimagen Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2007 jeg fikk litt panikk når det slo ned som lyn fra klar himmel.. =) men synes stikningene var litt skumle, ble litt nervøs... venter som en galning på 3 aug. da jeg skal til min første kontroll!!=)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 stikking i siden ig nedentil er helt normalt , ting strekker seg der nede vet du, kroppen din er i forandring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå