Snuppa! Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 kutte ned enda mer på samværet med datteren sin. Han har henne en ettermiddag i uka og fra lørdag til søndag annenhver helg.. Og jeg jobber når han har henne. Vet ikke hvordan jeg skal få dette til å gå opp med jobben,må vel bare si opp da! Han kjeder seg visst sånn når han er sammen med datteren sin. Er så sint og lei meg nå! Tenker på de som hetser alenemødre fordi vi liksom får så mye penger av staten,dere har ikke peiling på hvordan det er altså! Dagens syteinnlegg fra meg
så var vi 4 Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 nei fy faen (unnskyld meg altså), men er det mulig å være så lite oppvakt?! Hvorfor i verdens navn skal de slippe samvær fordi ikke alt er artig hele tiden?! ARGH, jeg blir så sint av sånn her.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 huff :-( men du kan gå in på alenforeldre siden. de har en avlastingsorgnig i noen steder i norge. kansje du kan passe ett annet sitt barn på tirsdager også kan hun passe ditt på onsdager foreksempel?
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 så trist, håper du får til litt hjelp til pass så du slipper å si opp jobben din. det er viktig med voksen sosialisering også når man er alene...
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 uff, så kjedelig.synes ikke han hadde henne så mye fra før heller, så skal han korte ned på den tiden.. håper han tar til fornuft og ombestemmer seg fort.
prinsessetamtam Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Er det ikke sånn at jo mindre samvær bf har med barnet, jo mer må han betale i barnebidrag?? Sjekk det ut på NAV hvert fall! Åååh, blir så irritert av alle disse dustete og patetiske unnskyldningene av noen menn som finnes der ute ass..... Lykke til!
Snuppa! Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2007 Takk for sympati jenter,trengte det virkelig nå Jeg får vel bare la ting synke inn så får jeg se hvordan jeg skal ordne dette,er bare så innmari skuffa.
Singelmamma og banden Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 Stakkars jenta di, fy søren så dårlig gjort av ham! Og tenk å påstå at han har det kjedelig sammen med henne! Grøss, så moro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå