snehvit77 Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 ...må bare få lillepia i magen på samme tanke... Klarer ikke flere søvnløse netter med masse vondter:-(
Lorra Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Krysser fingrene for deg og håper lillepia kommer:) Når har du termin??
lb71 Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 helt enig. Vondt i ryggen, vondt i bekken, vondt nederst i magen og derfor ett mareritt å snu seg. Og selvfølgelig vondt i hoftene som jeg har ligget på nå i mange mnd og derfor MÅ jeg snu meg flere ganger hver natt. Jeg har fremdeles 3 uker til termin og må nok bare holde ut. Men å så godt det blir å slippe å ha vondt over alt.
Lorra Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Uff, høres ut som jeg er utrolig heldig.. Har termin 3august, så er ca 3uker igjen og jeg er i kjempe fin form.. sover godt om nettene og har ikke vondt noen plasser, håper det fortsetter sånn til jeg har fått han:)
snehvit77 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2007 Har en termin som var den 12....og en den 22. Ser ikke akkurat ut som den 12.juli stemte så veldig bra:-( Når har du termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå