endaengang Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har nå fått fölelsen av at du ikke liker meg. Du skriver jo aldri noe koselig i innleggene dine. Hvorfor det? Kan du fortelle meg hva jeg gjör galt?? Off, vet ikke om jeg klarer å sovne ikveld...:-( Please, si noe da
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 liker og liker:-) Det eneste du gjør galt er at du ukritisk rakker ned på de som velger å ikke vaksinere ungene sine samt at du er litt for redd til å ha egne meninger:-) Har ingenting med om jeg liker eller ikke liker:-) *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask* så bare slapp helt av....
endaengang Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2007 Nämmen...dulter du etter meg igjen!!? Hahahahahaha... Forövrig tror jeg at det snurrer litt oppi skallen din. Vaksinasjon`? Jaja...ha en kjempekoselig kveld og natt!!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Dulter og dulter du liksom!!! Jeg svarer på spørsmål... En ting jeg glemte å si, var at den fantasiløse kranglingen din her inne, ikke er nok til å provosere en slik horebukk som meg:-)
endaengang Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2007 Men gi meg da bra krangletips!! Det virker som de fleste er ganske herda her inne blitt...tom du klarer jo ikke å provosere sånn som i gamle dager!!? Homodebatter kan jo få litt fart da...men de fleste virker så rörende enige også der om dagen... Er det ikke noe håp lengre?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Start med ungene... Jeg er overbevist om at unger som følger den flokkdyrgrupperingen hvor staten har hovedansvaret for oppdragelse er en ødeleggende faktor til dagens barn og unge som vokser opp! All kreativitet blir plukket fra ungene hvor lovpålagte og "akademiske" riktige retninger blir en slags ny ledsager for barna. Foreldre føler seg som tapere da de blir sett på som "svært spesielle" eller avvikere hvis de ikke følger denne såkalte normale strømmen som samfunnet har bygget opp. Jeg vet at mine unger som går på private skoler kan oppfattes som svært spesiell av andre, men akkurat det bryr jeg meg lite om.. Den offentlige skolen skaper tapere og få som virkelig kommer seg frem her i livet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå