Gjest Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Ene øyeblikket funderer jeg på å sterilisere meg. Mine to barn kan virkelig gjøre meg gal til tider (men jeg er veldig, veldig glad i dem altså og neste øyeblikk sitter jeg her og surfer etter babyutstyr. Egentlig bør jeg ikke bli gravid igjen, fått beskjed om at et svangerskap til kan sette meg i rullestol:( KAN, ikke VIL, altså;-) Men så kommer denne babysyken over meg og jeg tenker at hvis jeg blir gravid neste måned så får meg min etterlengtede maibaby, da blir det 5 år mellom mine tre barn og vil definitvit være ferdig med svangerskap og babytid. har økonomi, plass og bil til det, men det var den helsa mi da...:/ *sukk*
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Du får satse på at mannen stikker hull på kondomet da!
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Det er jo koselig med baby. Men dersom det er stor fare for at helsa de settes så på spill at en doning med 4 hjul kan bli ditt fremtidige fremkomstmiddel, er det vel noe du bør tenke godt på ja. Også sammen med mannen din! Og selv de yndigste små babyer vokser opp til å bli små minimonstre til tider, ikke like sjarmerende som da de sovna søtt etter maten sin som pittesmå... Er det smerter også oppi dette med helsa og mulighet for rullestolbruk?
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Her sitter jeg med magen min og er ganske lei... ) Så mitt råd eller mine tanker rundt din situasjon er jo ikke helt til objektive. ) Kos deg med de to barna dine du! Og ta vare på helsa! )
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Ta heller vare på de du har. Hvis muligheten for at du kan bli sittende i rullestol mens du skal følge opp 3 barn i det hele tatt er til stede hadde jeg ikke vurdert en liten til! Men har du tenkt på adopsjon?
~sjiraff~ Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Ja du er jammen ikke riktig vel bevart... Er du virkelig villig til å risikere det for en baby til? Du er heldig og har fått to barn og fortsatt beholdt helsa, også vil du risikere å sette det hele på spill for et barn til? Hvis du vil ha flere bør du kanskje heller vurdere adopsjon?
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Uff, ja jeg vet. Må snakke med legen før jeg gjør noe uansett. Selvfølgelig har vi tenkt på adopsjon, men jeg skulle så gjerne opplevd mirakelet ved svangerskap, fødsel og amming igjen... Jeg er heldig som har mine to små og helsen i behold og bare tanken på en til er rett og slett egoistisk av meg. Som sagt, jeg er ikke vel bevart;-)
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 Det er bekkenet mitt som er problemet, det er ikke sikkert at det "overlever" et svangerskap til:(
~sjiraff~ Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 ) Det er jo selvfølgelig lov å drømme, man vil vel alltid ha det man ikke kan få?
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 Hehe, jeg skal nok snakke med legen min først. Nå er det 19 mnd siden sist fødsel og enda krangler bekkenet mitt med meg, men hvis jeg blir bra igjen, så kanskje vi kan ta sjansen? Men lege først. Sier legen at det absolutt ikke går, så er det ikke noe å tenke på. Men kanskje jeg kan gjøre noe forbebyggende:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå