ragna Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 skulle belønne meg selv idag (trodde jeg) ved å rydde frem gamle bukser. har gått ned 10 kg de siste 3 mnd. (28 kg siden siste svangerskap) jeg kom greit oppi buksene (kremt kremt, presset meg greit oppi de fleste buksene...) men så var det dette her med at de faktisk skal se litt noenlunde ut på rompa også, hmm, veeeel.....kunne ikke annet enn å konstantere fakta; rumpa spretter ikke akkuratt med samme spretten lengre.....mer som i å "disse" med takten nå.....heh.....men men, sitter tross alt igjen med de vakreste skapningene på denne jord ( ;-) ) så i bunn og grunn er ikke dette verdens undergang OG; det skal sies at buksene var i usannsynlige størrelser åh åh, innleggets poeng? at jeg er fornøyd tross alt ;-D
Sjefsmegga Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 hehe...driver å jobber med å få tilbake spretten i rumpa her...sånn nogen lunde i hvertfall :-D Setter vel spor hos de aller fleste når man har fått seg noen unger... Får bære med det rak rygg...det hjelper på!
endaengang Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Rompa mi har også forandret seg...den har liksom sklidd ned...og blitt litt mer firkanta..:-) Men så fant jeg et par jeans som virkelig gjorde rompa mi en tjeneste!! Rund og fin i formen blir den i de buksene!! MEN, dette blir jo et problem!! Sliter jo snart ut dette paret!! ;-)
ragna Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2007 ja? OG HVOR POKKER KJØPTE DU DISSE WONDER JEANSENE DA?? ;D kan ikke friste med å bare si A vet du ;P
ragna Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2007 hoff, ta tak i problemet ja....hmm, er ikke så voldsomt sugen på å hoppe inn i et svært treningsopplegg akkuratt nå, er jo sommer men til høsten....da blir det andre "boller" da ;D
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Jasså.. lite tiltrekkende med hengerumpe som subber asfalten når du disser avgårde i gamle utrangerte jeanse...urgggghhhhhh... Ta deg sammen!!!!:-)
endaengang Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Jeg kjöpte de brukt, så antageligvis er det vel rumpa til den forrige eieren som forelöbig "henger med!!" :-D Hmmm...hva var det for merke da...C girl eller CC girl eller noe? Orker ikke å reise meg opp fra sofan for å sjekke...
ragna Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. juli 2007 yppert; gamle vennen kan love deg at du hadde kysset asfalten jeg gikk på om du hadde hatt sjangsen til det (men nå er det nå engang slik at du har en avtale med tårnfrid om å holde deg innelåst på fatcampen iallefall i 4 år til, da har du garantert kommet deg ned på 150 tallet på hestevekten din) om du tar på deg "sjåglasene" og leser hovedinnlegget èn gang til, så står det faktisk at jeg er fornøyd. og det er det rimelig god grunn til.....ser tross alt heeeeeeeeeeelt fantastisk ut anyway ;P
ragna Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. juli 2007 hmm, det kan godt stemme, vet at c-girl har bukser som holder inn der de skal holde inn
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 Jasså??? Du hørtes mistenkelig lik ut som ei viss Tårnfrid ja!!! hmmm. skulle pinadø ikke forundre meg at dere er søsken... Er noe med måten dere argumenterer på:-)
ragna Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. juli 2007 jeg er min egen boss jeg yppert, og meg bekjent; har kun brødre men nå er vel slik at vi er mange som har oppfattet din trang til å kommentere alle vektinnlegg som måtte ramle inn på denne siden. dette er jo kùn basert på din egen besatthet ang telling av kg osv. tipper du akkuratt nå sitter med penn og papir (og selvsagt kalkulator) og deler om dine 210 kg til gram. deretter vil du helt sikkert beleire hodet med hvor mange ganger man kan dele disse 210 kg.....;P og dessuten klør det garantert oppi skrotten din av nysgjerrighet over tallet på min egen vekt....men nope, du blir så rasende sjalu at jeg hopper over å fortelle deg det....det ville ikke gagnet verken deg eller meg (du ville jo ha studert telefonkatalogen de neste mnd i håp om å finne meg....du er forresten klar over de fleste nickene her kun er nick? de står altså ikke i telefonkatalogen...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #12 Skrevet 14. juli 2007 Urghhh.. kvalme kjærring der du er:-) Jeg skal la ungene være inne alene, så skal jeg stikke over gata å trøstedrikke noen øl,, bare for at du er så sabla frekk med meg:-)
ragna Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. juli 2007 håhå...hmm, drukne savnet etter meg i øl?? jaja, du er ikke den første ;P jeg er da vel for fader ikke frekk med deg lille venn, jeg er jo bare realistisk! it bites ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå