Villeville Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Min stolte store mage sank i går og idag slik hat den ikke står ut mer menn henger mere nedover. Har fremdeles 3-4 uker igjen til termin. Noen andre?
Gjest Ut på tur Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har 4-5 uker igjen og det samme skjedde for en liten uke siden. Plutselig rekker jeg ned til foten igjen Satser på den blir der inne en stund til for nå vil jeg ha mine fri uker og forberede meg med å gjøre feridg heimen, vaske babytøy, kjøpe inn det som mangler osv
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Tyder på at hodet er på vei å feste seg, men kan fremdeles gå lang tid til fødsel, beklager.
Villeville Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2007 Takker.... Fint om hodet fester seg og hun gjør seg klar:-) Har lagt riktig vei i flere uker nå. Er blitt så underlig å gå også.... Merker tyngdekraften godt og føler jeg går som en cowboy:-) Håper ikke det varer så lenge for det er ganske slitsomt å bevege seg slik. ..og gjør litt vondt også. Takk for svar.
Sognogfjord Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Med min første festet hodet seg og magen sank ned i uke 32. Jordmor ble stressa og trodde på tidlig fødsel. Nurket kom i uke 42....Så det er absolutt ingen sammenheng!
Tpop Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har igjen 8 uker og de siste 2 ukene har magen vært lavere, men er nå ikke noe på gang her. Han ligger med rumpen ned, så jeg håper da inderlig ikke det,hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå