Gå til innhold

Magen min har sunket.... nærmer det seg da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min stolte store mage sank i går og idag slik hat den ikke står ut mer menn henger mere nedover. Har fremdeles 3-4 uker igjen til termin. Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg har 4-5 uker igjen og det samme skjedde for en liten uke siden. Plutselig rekker jeg ned til foten igjen :)

Satser på den blir der inne en stund til for nå vil jeg ha mine fri uker og forberede meg med å gjøre feridg heimen, vaske babytøy, kjøpe inn det som mangler osv :)

Skrevet

Tyder på at hodet er på vei å feste seg, men kan fremdeles gå lang tid til fødsel, beklager.

Skrevet

Takker.... Fint om hodet fester seg og hun gjør seg klar:-) Har lagt riktig vei i flere uker nå. Er blitt så underlig å gå også.... Merker tyngdekraften godt og føler jeg går som en cowboy:-) Håper ikke det varer så lenge for det er ganske slitsomt å bevege seg slik. ..og gjør litt vondt også. Takk for svar.

Skrevet

Med min første festet hodet seg og magen sank ned i uke 32. Jordmor ble stressa og trodde på tidlig fødsel. Nurket kom i uke 42....Så det er absolutt ingen sammenheng!

Skrevet

Jeg har igjen 8 uker og de siste 2 ukene har magen vært lavere, men er nå ikke noe på gang her. Han ligger med rumpen ned, så jeg håper da inderlig ikke det,hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...