Gå til innhold

hjelp, rier??? 4-5 uker igjen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

har vondt i ryggen og neders i magen,men ikke kjempevondt..men det kommer med 2min mellomrom...har født før,å kan ikke samenligne dette med fødselsrier egentlig, men vondere enn mensen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ring fødestedet, snakk med dem. De er flinkere til å avgjøre dette enn vi er.

 

Jeg sitter akkurat med samme smertene nå, har masse kynner vanligvis og fikk bedskjed av min jordmor at hvis det varte i mere enn en time med ro skulle jeg kontakte fødeavdelingen. Men det var i mitt tilfelle. Hvis du ikke har tatt dette opp med lege/jordmor vil jeg anbefale deg å ta en telefon, det er lov til å spørre.

Skrevet

har vert sykemeldt sinden uke 18 pga vonde kynnere...burde vell egentli ringe, men har en sønn som ligger å sover å vil ikke vekke han viss det ikke er grunn til det..han er snart 3 år bare..

Gjest Ut på tur
Skrevet

Men han våkner vel ikke av at du tar en telefon ?

Skrevet

Hei!

Ta å ring du, så får du i alle fall roet deg. Det er ikke slik at man alltid reiser for sjekk når man ringer dem.

 

Det kan godt hende at de sier at dette er helt normal, men det kan jo ikke du vite siden du ikke har opplevet dette før.

 

ring dem du, det kan ikke skade.

 

Og vil de ha deg inn for sjekk, så får du reise da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...