Gå til innhold

praktiske barnehageklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

må vel så smått begynne å tenke på å handle inn litt mer klær til barnehagestart.. men hva er mest praktisk? tenker da på inneklær.. snuppa er 1 år.. er det fremdeles praktisk med heldrakter, eller er det mest praktisk med todelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Polarn O. Pyret er knallbra barnehageklær :-) Ellers liker vi godt de todelte Katvig-settene..! Med tanke på bleieskift er det nok greiest med todelt, men hør med barnehagen deres hva de foretrekker du :-) Heldrakter er jo kuuule :-)

Skrevet

ja, sant det mammamia**.. tenkte å ta en tur på Polarn snart ja :) de todelte settene til Katvig, er de kunn i eple mønster?

Skrevet

Det er hvertfall mest praktis med myke klær for barnet :o)

Ellers vil jeg tro at todelt er mest praktisk med tanke på bleie skift. Men jeg har i grunn aldri tenkt på det da jeg har handlet klær.. Har stort sett handlet myke og behagelige klær uansett så er ikke noe forskjell på barnehageklær og vanlige klær her :o)

Skrevet

satser på myke, behagelige klær her også ja.. og de kommer ikke til å bli brukt bare i barnehagen nei.. tenkte bare at hun må ha litt mer klær, for har litt få skift, og gidder ikke stå med hodet inn i vaskemaskina hele tida ;)

Skrevet

jeg har alltid syntes det er mest praktisk med 2 delte dresser. hele dresser uten knepping i skrittet er et mareritt for barnehageansatte. Hvorfor handle inn mer klær? Jeg har en joggedress(som jeg ikke bruker til daglig) etter eldstemann som ekstraklær(som ligger i bunnen av sekken) samt en body og en longs som jeg heller ikke vil bruke på henne til daglig, men det fungerer i massevis om hun blir våt eller har griset seg ut. Skifter jo når vi kommer hjem igjen uansett.

Skrevet

tenkte på de hele dressene fra f.eks katvig.. de har knepping i skrittet.. :)

Skrevet

Nei, storebror her har de stripete settene i flere farger, de er helt geniale å ha under vinterdressen f.eks., siden er er ganske smale i passformen, tynne, myke og lette..! Salg på Polarn nå også, men ikke all verdens da, 30%, men mer enn ingenting ;-)

Skrevet

Her er vi veldig fornøyd med klærne fra:

polarn o pyret

claire

exit

gap

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...