Gjest Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har funnet huset vårt for sommeren 2007:) Jeg sa jeg var god til å finne perfekte hus hihihihi du kommer til å elske det!! klikk deg inn på www.dancenter.no velg hus nr 24806
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 W O W ! ! ! Nå snakker vi!!! Utrolig fint!!! Vi er med!!! :-)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Rålekkert!!! Men det var dobbelt så dyrt også som det første. Det første hadde på en måte litt mere sjek, dette er nytt og moderne. Likte begge to jeg altså. :-)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Både jeg og mamma stemmer for det første! :-) (hun skal ikke være med altså! :-)) Unødvendig å bruke så mye penger bare for å slippe den lille turen med bil eller til fots for å komme til stranda.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 ( Nei!!! Jeg fallt pladask!!! Akkurat sånn stil som jeg liker! :-) Vil ha noe som er typisk dansk, litt romantisk stil - og med sjel!! Pluss at det må være lekkert! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå