Gå til innhold

Oi...... Her var det mange nye nick......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo til de nye og hallo til de "gamle"....

Dette blir en lang og ubrukelig sommer.

Jeg som hadde sett for meg sommeren i eget hus, kan kanskje håpe på at vi bor der før Knerten begynner i bhg. 20.aug.

Men,men..... Trodde jo jeg skulle bruke sommeren på å pusle rundt og henge opp gardiner osv......

Men snekkeren kan ikke sette opp tempoet, det kunne jo ødelagt kaffepausen eller lunsjen..... Dagsbøtene har nå ruslet og gått siden 20. mai. Det blir jo litt penger det da.. , men disse byggelånsrentene rusler og går de også...

Nei, tenk positivt sier alle. Vel, det har jeg prøvd siden begynnelsen av april. Nå, midt i juli funker det ikke like bra.

Men vi har i det minste hatt en fin uke i Kr.Sand. Kardemomme by var en hit for både Storebror og Knerten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok GItt blanke i hele byggefirmaet, ringt TV" hjelper deg, og fått et annet byrå til å ferdigstille huset, men det er fordi jeg er fru-ferdig-med-en-gang-hvis-du-har-sagt-det!

Jeg heier på at du faktisk ikke har eksplodert og flyttet til den nye planeten de har oppdaget, det kan fort skje når man har med byggemenner å gjøre... en hel haug av flinke, men akk så trege menn.

men hvis du tenker "jaja, vi får sikkert konfirmere knerten i det nye huset", så skal du se du blir gledelig overasket!

:-)

Skrevet

Hei på deg! Lenge siden nå:-)

Så utrolig irriterende med denne gå-sakte aksjonen til han snekker tullingen da!!! Kan du ikke fyre av en rakett eller no?

Kanskje sende jenteligaen herfra på byggeprosjektet og kakle så mye og så høyt at han får opp tempoet bare for å bli kvitt oss;-))

Jeg stiller på den:-)

Skrevet

Det er jo en ide. Men å oppdrive snekkere i dag er jo som å lete etter den berømte nåla i høystakken.....

Kanskje jeg skal gå for tenke-positivt-konfirmere-Knerten-i-huset-tanken-din......

Vi vurdere jo tv 2 og aviser og det som er. Men jeg vil bare at huset skal bli ferdig, jeg ønsker ikke å halshugge noen.

Hadde det vært en litt annen tilgang på disse trollmennene så hadde vi kastet han som er det på hodet ut.

Men firmaet er jo like bekymret som oss, de har jo lagt ut huset på anbud. Og det skal etter alle solemerker ta 20 uker og sette opp det huset vi har valgt.

Skrevet

Jenteligaen er herved invitert til kaffeslaberas i huset.

På dagtid, meget høyrøstet.... Da tenker jeg han setter opp farten jeg...

Å nei du... tror ikke det. Når han har visst siden februar at vi ble "husløse" fra 1. juni med to barn under skolealder. Og ikke engang PRØVER å kjappe seg.

Da må det være noe galt.......

Men det med rakett har jeg jo ikke prøvd....

Skrevet

Hehehe.. er han ikke ferdig til nyttår, så vet du hvor du skal avfyre alle rakettene ja...

Men huff... føler med deg jeg... jeg hadde eksplodert og vært ett lite h...for alle stakkarene rundt meg ....

Skrevet

jeg kan kontakte den kjappe speedy gonsalesen altså!!!

nå har han med å lette på den late rompa å bruke arbeidsdagen til det han skal gjøre.nemlig bygge hus!!!!!

nå,ja nå ble jeg arg igjen!!! vet du,dere må være alle snekkeres drøm.som ikke har kasta rakkern i spikerpakken å ut.

huff.jeg sender en klem jeg.for det der er et mareritt,rett og slett.

Skrevet

Trasig dette, håper det snart ordner seg, rart at dei ikkje kan sette inn et anna snekkerfirma? dette er ikkje akkurat positivt for ryktet då....

kjenner at eg sjølv hadde vore passeli forxxxxx om det var mitt hus, så eg får berre seie lykke til vidare, sjølv om situasjonen nok må vere ganske so trasig akkurat no...

Skrevet

Det er fint dere fikk dere en hyggelig tur til Kristiansand da, det hadde dere fortjent med det slitet dere utsettes for. Jeg er ikke av det tålmodige slaget og vet sannelig ikke hva jeg ville gjort hvis det var meg... Håper dere er på plass innen barnehagestart da.

Trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...