Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Bruden mistet sin svigerfar i går... Stakkar. Så da ble utdrikkingslaget såklart avlyst... Vet ikkje om de klarer å fullføre bryllupet, men håper jo at det går sin gang... Det er 1 mnd til bryllupet da...
TA 1980 Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Huff så leit!! Stakkars bruda og hennes kommende mann! Jeg trur ikke jeg eller min kommende mann hadde klart å hatt et bryllup så tidlig,etter noe slikt. Men så har jeg jo en flott svigerfar! Men vist han har vert sjuk ei stund, så har dem kansje snakket om det.
TA 1980 Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Kan hende hennes svigerfar har kunne-hatt tid til å ytret et ønske om å fortsette som planlagt....Da er det kansje letter å ta et valg om å fortsette eller avlyse-utsette bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Svigerfaren hadde kreft i magen, så de har visst en stund at han ville dø, og at det ville skje fort... De begynte å planlegge bryllupet når de fikk vite at han hadde kort tid igjen... Jeg er så dårlig med følelser jeg, så vet liksom ikke helt hva jeg skal si eller gjøre... På en måte er jeg glad for at jeg bor 1 time unna venninnen min.. Men på den annen side, må jeg snakke med hun en dag, for hun skal være min forlover når jeg gifter meg neste sommer...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Ring henne og si at du ikke helt vet hva du skal si, det er bedre å være åpen om det enn å ikke ta kontakt i det hele tatt! Si at du er lei deg for det som har skjedd, at du føler med dem. Ordet kondolerer er fremmed for meg, er så upersonlig. Si heller hva du føler... Skriv et kort, slikt kan en se tilbake på, og det viser dem bare hvem som vireklig bryr seg. Selv om det bare er en time unna å kjøre, tilby deg å være der for henne. Hun kommer nok til å si nei, vil nok være med familien, men det å få tilbudet om det viser hvor nær du er henne.
Arb.ledig husmor Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Venninnen min vet jeg er der for henne, for det skrev jeg til henne kun et par dager før han døde... Og jeg skrev også en melding til henne i går, og kondulerte.. Synes også det er et rart ord å bruke, men kom ikke på noe bedre i farten...
Vannmann35 Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Utrolig trist! Men man må jo huske at det å dø er en del av livet - og at livet må gå videre selv om noen dør. Håper de klarer å gjennomføre bryllupet og at alle som kan hjelper dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå