Gå til innhold

Livredd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta i magen min har hele tiden vært så aktiv, så gale til tider at jeg ikke har fått sove...Hver dag har hun vært skikkelig aktiv...

Men nå i dag er hun plutselig helt stille, bare noen små dult av og til... Men flere timer siden jeg har kjent noe nå enda jeg har drukket flere glass med juice og brus, spist sjokolade og snop... Kjenner jeg nesten blir helt hysterisk... Har ringt føden, de sa jeg kunne få komme hvis jeg vil....Tror jeg gjør det, men må vente på samboeren min, å klokka går sååå sakte.... Overreagerer jeg...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Best å få det sjekka, alt er sikkert i orden, men du blir roligere av å få sjekket det :)

Skrevet

Som sagt best å sjekke. Da føler du deg mye roligere. Alt er nok bra, lykke til:o)

Skrevet

Dette skjedde også med søstern. Hun reiste hysterisk og gråtende til sykehuset. Fikk bekreftet at alt var i orden og fødte to dager etter. Nemlig vanlig at babyen er stille før stormen.

Men for all del. Få det sjekket. Man har ikke råd til å ta sjangsen på at det går bra!!

Skrevet

Tusen takk:) Tar meg nok en tur så jeg får roet meg ned...

Skrevet

Ja, har hørt det at den er stille før stormen. Har ikke vært iform i det siste heller, og har veldige vonde tak i ryggen i dag og sterke sammentrekninger i magen... Så vi får se da... Er 37+4 i dag.

Skrevet

Håper du kommer deg på føden snart og at alt er bra med babyen!

Gjest Ut på tur
Skrevet

Håper sambo kommer snart da.

Går nok bra skal du se, men er SÅ godt å få det sjekka. Jeg veit for jeg har gjort det :)

God tur klem

Skrevet

Hei.Hvordan gikk det i går?

Bedre å dra til en sjekk en gang for mye enn en gang for lite.

Jeg har vært på føden et par ganger pga det samme dette svangerskapet jeg også.

Bedre å få det sjekket enn å gå å bekymre seg unødvendig.

Skrevet

Jeg kan aldri få sagt det nok jeg. Lite liv = få det sjekket. Er blitt så sinnsykt skremt! Jeg unner ingen det venninna mi går igjennom nå! Så jeg er superparanoid blitt, våkner om natta for å kjenne etter, heldigvis kan det ikke være så lenge igjen til fødsel nå.

Skrevet

Hei!!

Da har jeg vært på føden i natt. Alt var bare bra med jenta, fikk tatt en skikkelig ultralyd og alt var bare helt nydelig sa legen. Ååå jeg er så lettet.:))

Jenta har lagt seg skikkelig ned i bekkenet og hodet festet, klar til å komme ut snart. Er vel derfor hun har blitt litt roligere også, for hun greier ikke å bevege seg så mye som før...

Da jeg kom frem på sykeuset fikk jeg jo rier, låg med det i hele natt, men så stoppet det opp igjen.. Litt kjedelig det da, 3 gangen jeg får rier så stopper det opp... Men hun kommer vel når hun vil...:))

Men jeg er ihvertfall utrolig glad for at jeg reiste på sykehuset i går kveld, og de var helt fantastiske der. Nå skal jeg legge meg å prøve å få litt søvn, ble ikke noe i natt på grunn av de riene og diverse.

Takk for alle oppmuntrende ord alle sammen. Jeg anbefaler ihvertfall dere å dra hvis dere er bekymret.Natta:))

Klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...