Gå til innhold

Noen med årslønn ca 305-310 000,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye får du utbetalt i måneden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 18000 utenom bonus og overtid

Skrevet

Høres ut som minstenormen for sosial stønad:-)

Skrevet

Hehe, ja vi slipper akkurat å få husleia betalt av sosialen nå:) Høres det litt bedre ut om jeg sier at begge tjener noe som det,da;)

Skrevet

Vet ikke hvilke lån eller kredittkjøp dere har i tillegg, men hvis dere sitter igjen med 11000 etter at alle utgifter er betalt, så høres det normalt ut med den årslønna dere har til sammen:-)

Skrevet

Kun huslån og billån. Dropper vi billån sitter vi med ca 14 000;)

Skrevet

Da burde dere kjøre billånet inn i huslånet!!

Skrevet

Hehe, ikke med den rågiveren vi har! Skal nok bytte bank, ja. Men har ikke lyst til å ha billån inn i huset. Dvs vi skal låne så vi fyller ut hele den 35% inni huslånet, og låne reste som billån. Jadda, får ikke allverden for den vi har, nei. Har ikke helt lyst til å betale på en bil som sannsynligvis er spiker den dagen huset er nedbetalt heller, hih;)

Skrevet

Hvis du synes det er greit å ha mindre penge å bruke på dere selv så er det vel opp til dere:-) Jeg slipper heldigvis å tenke slik, da jeg ikke har lån, men nedbetalt all gjeld på studier og hus... (utenom en forferdelig restskatt fra i 2005)

Skrevet

Noen er bedre stillt enn andre vet du, Dr. Yppert;-) Glemte jo å si at jeg har studielån også, så helt ressurssvak er jeg dog ikke, har utdanning som strekker seg utover 3 år på videregående skole;)

Skrevet

var trøtt i går:) 11000 i mnd, det er før jeg sannsynligvis øker til en full stilling. Gjør jeg det har vi vel 14-15 000 etter alle utgifter og sparinger:) OK, da får vi det relativt greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...