Babyfacepsycho Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Transformers. Syntes dere at den var bra? Hvis du syntes det, hvilke andre filmer pleier du og like? Prøver og finne ut om det er en film for meg eller ikke. =)
ApriIbaby Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Den er myntet på gutter mellom 25 og 30 som var Transformers fans som barn - tegneserie. Ingen jente-film vil jeg tro....
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 E har sett den=)) Og e må si at e hadde ikke noe forhold til den serien eller tegnefilmen etc før. E digga skikkelig den filmen, var god underholdning. Ikke den dypeste filmen akkurat,men bra effekter og masse action. Verdt å få med seg,selvom man ikke e gutt eller har vokst opp med transformers dilla=)
værærli.no Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Jeg vil se flmen for den ser godt laga ut! Underholding nok for meg. Liker action som Die hard 4, den var god. Ringenes herre med utrolige bra effekter og seff. komedie som Dum og dummere..hihi ... Litt a hvert må man si.;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå