Gå til innhold

Ang ulike måter babyen ligger i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille baby ligger godt nedi bekkenet, har hatt festet hodet,men det hadde løsnet igjen. Han ligger på siden liksom.. i profil om dere skjønner... og veldig langt ned i bekkenbunnen. Hva om han fester hodet sidelengs??? Vil jeg kunne gjennomføre en "normal" fødsel?? Eller må man ty til ks da??har ikke vært borti dette før, og ikke hørt om noen om har ligget sidelengs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke hørt om dette før jeg heller, og vet egentlig ikke.. men er det ikke mulig og hjelpe han litt på veien da.. at de kan klare og snu han litt, når det er sidelengs?

Skrevet

Trodde alle barn lå sidelengs jeg? Da de ligger "riktog" altså, så vrir de seg ut på en måte?!

Skrevet

Det er visst slik at under fødselen så "skrus" barnet gjennom fødselskanalen, så om barnet ligger i profil eller ikke tror jeg ikke spiller stor rolle. Det lirker seg nok til underveis.

Skrevet

Jeg har sett en oversikt over forskjellige stillinger babyen kan ligge i under fødselen... tror det var i leksikon faktisk.... synes å huske at det bare bare ved "vannrett" leie at det ikke gikk greit å føde....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...