Julie83 Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Hei! Jeg synes jenta mi hikker så ofte i det siste? Omtrent hver dag, og gjerne et par ganger. Er det normalt? Og hvorfor gjør de det egentlig? Noen som vet? Er i uke 31+5, og hun hikka første gang som jeg kan huske ca uke 28
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Jeg er i uke 39 må og jenta mi hikker hver eneste dag.....og ofte 2-3 ganger for dagen.......=)
Julie83 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2007 Så fint å høre! Bekymrer meg ikke, men er så greit å vite. Tenkte kanskje hun reagerte på noe jeg spiser eller noe, men nå skal jeg bare kose meg med de komiske små bevegelsene:) Har forresten inntrykk av at hun synes det er litt irriterende selv:)
"husmor"med lille Nora Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 mi/min lille hikker vertfall 1 gang om dagen. er 31+5. skjer som oftest når eg spiser eller drikker.
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Det er sikkert individuelt hvor mye de hikker vil jeg tro........har ikke inntrykk av at babyen min hikker i forbindelse med at jeg spiser noe spesielt i hvertfall=)
Kummin&Lillesel Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Min hikker hver dag. Gjerne 3-5 ganger. Skjer ofte i forbindelse med at jeg spiser, av en eller annen grunn. Jeg er utrolig lei av det. I starten var det morsomt, men nå er det ikke så sjarmerende mer.
"husmor"med lille Nora Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 ja det begynner å bli irriterende.. hehe. i begynnelsen var det morsomt og fasinerende, men er blirr litt lei nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå