Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Når kjente du liv? Hvordan føltes det? Hva kjente du?
petite fleur Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Kjente liv forrige fredag, da var jeg i uke 23 - altså ganske sent Det føles som noe som vrir seg fram og tilbake....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Jeg tror jeg kjenner liv fra tid til annen, er i uke 14, og det kjennes ut som leamus på innsiden av magen.. Små forsiktige prikkinger..
line_n & sara Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 når jeg kjenet det først, er jeg usikker på, det er også fordi jeg var usikker på hva jeg kjente! har morkaka foran, og i uke 20-21 begynte jeg å kjenne tydeilge dunk! det kjennes akkurat som det er, som om noen sparker deg innenfra! alt det der med fiskehaler og bobler, gadd jeg egentlig ikke å bry meg med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå