Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjente du liv?

 

Hvordan føltes det?

 

Hva kjente du?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente liv forrige fredag, da var jeg i uke 23 - altså ganske sent :)

 

Det føles som noe som vrir seg fram og tilbake....

Skrevet

Jeg tror jeg kjenner liv fra tid til annen, er i uke 14, og det kjennes ut som leamus på innsiden av magen.. Små forsiktige prikkinger.. :)

Skrevet

når jeg kjenet det først, er jeg usikker på, det er også fordi jeg var usikker på hva jeg kjente! har morkaka foran, og i uke 20-21 begynte jeg å kjenne tydeilge dunk!

det kjennes akkurat som det er, som om noen sparker deg innenfra!

alt det der med fiskehaler og bobler, gadd jeg egentlig ikke å bry meg med!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...