Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Les den som vil , svar den som vil. Noen mener kanskje dette er for drøyt å spørre om , men spør allikevel! Jeg er i Uke 14 ( idag )... & kjæresten min og jeg har et like fremdeles heftig sex liv . vi eksprimenterer med leketøy osv.Favoritten min ( dildo) er nok så stor , å det jeg lurer på da, er dette farlig for bebisen? Av & til kan det være litt vondt , å da ber jeg han roe ned litt...... Hjelp , farlig dette vi sexmonstre holder på med ? Har ikke hatt noe blødning ..... Hilsen Kåta
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 skal ikke bruke vibrator inni seg når man er gravid nei!!!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Forskjell på vibrator & dildo.. Men hvorfor ikke?
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 hehe fine..... tviler på at det er farlig....så lenge du ikke føler ubehag og synes det er deilig så er det vel ingen som sier du må slutte.sex og orgasme er bra for babyen.selv er jeg like aktiv i senga som før(kansje mere) og jeg har mine kamerater med i leken jeg også.dette er jo helt normalt og ikke noe flaut og spørre om.sex er en del av livet våres og hvordan vi velger og praktisere den må vel være opp til oss. det eneste jeg har hørt er at det kansje er lurt og holde seg borte fra ting som rister og vibrere for mye.husk også og vask lekene veldig godt så de er helt rene. klem fra ei som er like kåt hehe
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 dildo kan du bruke,men ikke noe med mye vibrering
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Neida.. Ike noe som vibrerer her nei Takk for svar , kåtinger
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Hmm..nå ble jeg litt bekymret! Jeg bruker ofte vibrator på klitoris under samleie...er ikke dette bra når man er gravid?? Ops...
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 det gjør ikke noe utpå.bare inni deg:-)
makrellen 3.barnsmamma Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Heisann, så flott at dere fortsatt har et bra sexliv! Du kan leke og kose med de leketøyene du vil, store som små, så lenge det ikke gir deg ubehag eller smerter. Eneste du ikke skal bruke innvendig er vibrerende leker, disse kan irriterer livmorhalsen slik at den åpner seg for tidlig og sette igang rier og fortidlig fødsel, men på klitoris, kan du bruke vibratoren så mye du vil, der er det helt trygt. Kos dere videre dere og nyt sex'en!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå