dritgrei hei hei! Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 bryllupet lenge leve.... nå er festen snart, jeg tror det blir fint jeg, men nå er jeg litt nervøs igjen.... for nå er det bittesmå, kjempeviktige detaljer som ikke er gjort.... tenk hvis det ikke går, hjelpe seg - da blir vi ikke gift da jo...... :-) Men det går nok bra skal jeg se, må bare ringe litt ;-) Også mangler jeg fortsatt bryllupskakedriten.... hvor nødvendig er den egentlig? MÅÅÅÅ vi ha sånn diger kake som ingen spiser av? ha ha ha.... jeg ler av bryllupskake..... ha ha ha jeg ler enda :-) SNULDEEEEEEEEEEEEEER skal dere ha digre kaker i 1000 etasjer med fyll og tyll på seg? jeg tror jeg velger et fat med 48.000 muffins på, det er fest!!! kjolen er på tur, skoene i boks, dressen er i betalt, ungenes klær er klare, hotellrommene reservert, invitasjonene er nesten ute (for phantomet du hadde rett.... noen av dem forsvant faktisk i posten :-).... Men de som ikke hadde fått var flinke nok til å si ifra! Heldigvis! maten er så og si spist, hemmeligheten er i under utarbedelse... Jeg tror dette blir staselig. Men dere som allerede er gift: Er det ikke ufattelig kjedelig å sitte sammen med foreldrene sine på en dag som denne? "rett deg opp i ryggen, ikke spis sånn, løft glasset.... OOOOÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Stakkars dritgreimannen! Pappa er grei sånn heldigvis :-) Nerver, og spenting, og sommerfugler og gleding og alvor og alt sammen på en gang..... hihihihi.... jeg fniser og gisper og gråter og gjesper om hverandre... Det er vel sånn en brud skal ha det, kun få uker før bryllupet. :-) salmene er funnet musikken er nesten i boks ( OI jeg må ringe pianisten)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Hihihi......synes jeg ser kaoset råde i dritgrei heimen nå;-)) Det blir så bra så - og ang kaker og ting og tang - GJØR DET SÅNN DERE ØNSKER DET!!! Drit i alt det andre velger og følg deres egne hjerter - det er deres dag og deres fest og da gjør dere akkurat som dere vil:-) Og vedr det å sitte til bords med foreldrene......prøv å gjør selve middagen så effektiv som mulig og åpne for taler også senere...... Da er festen igang og man slår ut håret og det blir ikke så stivt etc...... Hørte om et bryllup som sto for noen uker siden, hovedretten ble ikke servert før kl halv ti pga sinnsykt mange taler.......boooooooooooooring! Bedre å ha noen pauser til taler under hele festen etterpå da:-) Og husk - det er deres dag - dere bestemmer:-) Jippi!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Neida, det er kult og gifte seg. Jeg la ikke engang merke til at vi hadde foreldrene rundt oss, var mektig imponert og oppslukt i mannen min. Åååååååååååååååååååååååå jeg er så misunnlig. Jeg vil gifte meg igjen og igjen og igjen.... Med samme mann vel og merke. Vi hadde taler under middagen, men ikke fler enn strengt tatt nødvendig. Har vært i et bryllup hvor faren til brudgommen skulle holde tale, uten manus og med litt vin i hvert ben. Det ble veeeeeeeeeeeeldig langt og veeeeeeeeeeeeeldig kjedelig og endte med skolepolitisk propaganda.... Ha ha ha ha ha ha. Men det er en god story da. Detaljene er ikke så viktige, det er det store som teller. Som at presten dukker opp, og at dere svarer ja, og at det er noen som holder lokalet åpent og sånn. Selv om du allerede har funnet salmene, så må jeg bare si: finn salmer som folk kan. Det er så hyggelig å sitte der oppe når hele kirken synger. Pinlig må det være når forsanger og en tante synger.... Nei, jeg kunne snakket om bryllup i evigheter, men så er jeg jo gift med verdens beste..... Og det blir vel du også?
dritgrei hei hei! Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2007 Det var sant, det hadde jeg glemt litt.... Det er vår fest ja, ikke svigermor sin.... Det er fort gjort å glemme midt oppi alle familie"ferier".... ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2007 ja det med salmene er faktisk sant.... hva slags salmer kan folk flest da? si det si det si det!!! ;-))))) Vi har planlagt at det ikke er mange som får tale under middagen, de som vil kan få tale litt senere, vet ikke helt når men.... sånn litt etterhvert i alle fall.... Men nå er jo stemningen relativt løs fra start av i og med at vi ikke har en formell treretters, men tapas... lange politiske propaganda taler kan dukke opp på uante steder til uante tider, de kan man aldri gardere seg mot ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Nå skal jeg ikke bestemme salmene for dere, for jeg er ikke spesielt religiøs og synger ikke mer enn i dusjen ( og litt på fest) Men vi hadde ( selv om alle tror det er en julesang....det er det ikke) Deilig er jorden. Og den siste husker jeg jo ikke, men den har jeg faktisk kunnet siden jeg var liten....tenke, tenke, tenke. Nei....gidder ikke å si det jeg...... :0) Men jeg vet ikke hvilke salmer alle kan, men det kan være lurt å ta noen som er litt kjent i hvertfall.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Altså MSB dette stemmer ikke!!! For sist jeg var på fest med deg, sang du "My boobs are ok" opptil flere ganger i løpet av kvelden..........fniiiis........men den passer kanskje ikke i den anledningen dritgrei skal ha det til:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Nei den går nok ikke inn under salmer. Og jeg skrev i parantes at jeg synger litt på fest også. Det ble litt vanskelig å juge fra meg den.... Men det er klart det kunne vært kult at bruden stemte i med "my boobs are ok..." Men den står vel ikke i salmeboka man får utdelt i kirken....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 Nå husker jeg.... tror jeg... Kanskje jeg blander med begravelsen til pappa, uten sammenligning forøvrig..... Men jeg må se videoen for å være sikker, men jeg tror det var "alltid freidig når du går....." Vet ikke sikkert hva den heter en gang. Og som sagt " Deilig er jorden"....
♥Snulder Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 Haaallloooo Driiiitgreeei! Vi skal ha kake som mamman min baker vi. Vi låner ett slikt rart kakestativ som mamsen fyller opp med nøttebunn og sjokolademousse og frukt og andre gode greier! Hun har litt prestasjonsangst, men jeg vet det blir bra for kaker kan hun! Jeg synes muffinskake høres fint ut jeg. Så faktisk ett bilde av en slik en - den var kjempefin. Planleggingsnervene mine ligger litt utenpå huden nå.... Alt må liksom møte motstand før ting løser seg. Akkurat nå prøver jeg å få tak i en liten fin dress i str. 7 år.... umulig å få tak i .... Elller jo, jeg fikk tak i, men da jeg kom hjem og prøvde den på krøllebølle så var jakka i str. 7 (satt perfekt) og buksa i størrelse elefant. Noen hadde byttet om ... Og butikken hadde ikke fler :=( Buksa var også altfor stor til at den kunne syes inn med pent resultat. Salmer ja.... der er ikke jeg veldig god... kan en....Kjærlighet fra Gud... lært på søndagsskolen for 100 år siden. Men vi var i en vielse forrige helg hvor de hadde en salme som vi tenkte vi skulle herme etter.. Det var Amazing Grace med norsk tekst. Den kan alle vettu!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå