Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Datteren er 4 uker og ammes ca hver 1-3 time på dagtid (regulerer selv). Det kjipe er jo bare at intevallene ikke er noe lengre på natten. Husker ikke når dette stabiliserte seg med forrige, at det bli 1-2 måltide pr natt. Hva med dere?
Mamman til M&E Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Er det egentlig så mye? Jeg ammet lillemann 2-3 ganger hver natt da han var på den alderen. Ammer han fortsatt minst en gang om natta nå, og han er 4 mnd
Yara Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Dette er helt vanlig!! Her går det i perioder. Ammet mye i den perioden du er i, ammet mindre etter tre mnd kanskje, så ammet jeg mye igjen mellom 5 og 7 mnd. Hold ut og la barnet styre dette:)
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2007 Annenhver time på natten føles som mye ja, det må jeg innrømme..
Mamsen til Silje Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Syns mi skal ha ofte og jeg,er 5mnd og må gi henne 2-3 ganger på natta. Sovner ved 20-20.30 tida og vil gjerne ha igjen allerede ved 12-01 tida og et par ganger til,sovner hos meg etter 2.el 3.gang. Ser frem til at hu hopper over 1.gang.
Yara Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Mamsen til silje: Var sånn her å ved den alderen. Det går seg til;)
Mamman til M&E Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Du skriver 1 til 2 ganger pr natt da, er det annenhver time?
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. juli 2007 Hvis du mener mitt innlegg så ammer jeg annenhver time. Med min forrige datter var det 1-2 ganger på natten... Går seg vel til..
Potetnisse Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Hvis det er noen trøst, er du ikke alene. Natt til i går hadde vi det strålende, lille mann sov i 5 timer i strekk (ny rekord, han er snart 8 uker), og da var jeg selvfølgelig spent på om det skulle gjenta seg i natt, men neida.. 0130, 04, 0530 og litt igjen kl 09, det er vel ikke akkurat en laang og god natt. Phu! Gleder meg til det blir litt mer rutine..
kajak&Daniel Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 Det er jo ikke sikkert det stabiliserer seg.. Gutten min er 8,5 mnd og spiser gjennomsnittlig 4 ganger om natta.. Men jeg har tenkt å begynne med noe avvenning nå! Men han har alltid spist mye på natta...
Marolla Skrevet 15. juli 2007 #12 Skrevet 15. juli 2007 Jeg pumper meg til kvelsmåltidet. Hvis ikke sovner hun bare til puppen og våkner hele tiden. Med flaske spiser hun til hun er sprekkeferdig og så sover hun 5 timer. Om natten ammer jeg bare, og da sover hun 2 timer om gangen. Så vi flasker og pupper klokka 22, ammer i 3-4 tiden og 6 tiden. Står vanligvis opp i 7-8 tiden.
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 15. juli 2007 Smart å pumpe. Denne tulle vil ikke ta flaske enda. Forsøkt er par typer (chicco med brystvorteformet smokk og dr brown).
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #15 Skrevet 15. juli 2007 Datteren min er også 4 uker og intervallene er omtrent det samme... litt oftere på dagen enn på natta da! Skal prøve å pumpe litt nå, for tror jeg har mindre melk på kvelden og derfor trenger et større mltid før natta for å sove litt lenger.. Håper også det skal stabilisere seg snart!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå