Gå til innhold

Har slike ekle smerter i magen... Er skeotisk til dette.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er i uke 36. Har smerter i nedre del av magen som et belte rett over. Innimellom når jeg har sittet i ro og det setter i gang er det vanskelig å bevege føttene. Smertene er ikke hele tiden men kommer og går i løpet av dagen. Det startet natt til fredag.

Skulle kanskje ha tatt kontakt med lege, men er redd for at det er noe galt. Fødeavdelingen her er stengt i en uke til og må sendes med bil i 3 timer hvis det er noe.

Noen med lignende smerter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

jeg ville ringt til den fødeavdelingen som du evt hadde ¨måtte reist til nå hvis du var i fødsel.

snakk med dem, de er bedre å svare på slikt enn det vi er.

Skrevet

Jeg har lignende smerter og innbiller meg det er hodet til babyen som har lakt seg godt til rette der nede,stramt og vondt ikke sant?Men jeg kjenner det ikke i bena,men det er vondt å gå.

hilsen snart mor til 7..:-)

Skrevet

Enig med Lene - bedre å ringe enn å gå og bekymre seg. Og du kommer til å angre resten av livet hvis det faktisk er noe galt og du ikke ringte!

Lykke til! Håper alt er bra!

Skrevet

Det kan være godt å få snakka med de på føden. Man skal lytte til magefølelsen sin. Enig med de to første her. Jeg er sykepleier og tør ikke gi deg andre råd enn å ringe føden. Lykke til!

Gjest Ut på tur
Skrevet

Skriver under på det som er skrevet tidligere. Ring heller en gang for mye enn en for lite. Du vil jo heller ha reist de 3 timene en gang for mye enn en for lite også :)

Og ofte hjelper det å bare snakke med dem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...