AneB Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Kidn har lagt seg for lenge siden, og jeg sitter her å ser på kongelig bursdagsfeiring mens pcn i fanget veksler mellom aleneforeldre, skravlsiden og småtroll 0-1... Msn, noen????
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Hehe...blei det kjedelig da det blei slutt på den kongelige bursdagsfeiringen? Også sendt pm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå