♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Er hyppige kynnere et tegn på at noe nærmer seg? Eller er det bare vanlig å ha det på slutten av svangerskapet??? Jeg har igjen 14 dager til termin og har MASSE kynnere...en del av dem begynner å bli smertefulle.......spesielt de som kommer på natta!!!!!
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Hei! I følge en papir kopi av et kompendie jeg har fra kk i bergen står det følgende om kynner. kynner er muskelsammentrekninger i livmoren som modner livmorhalsen. de øker i frekvens og intensitet fra ca uke 36. kynner karakteriseres ved at muskelsammentrekninger er: * uregelmessige - kommer og går uten mening * noen korte og noen lange * som regel er ikke kynner smertefulle, evt ubehag og smerter er lokalisert i magen. * styrken på sammentrekningene øker ikke på når man er oppe å går. Dette er det de har laget som infor skriv. Så ønsk dem velkommen, de modner kroppen til fødselen.
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Har hatt masse kynnere hele veien og veldig sterke de siste månedene, men ingen baby ennå dessverre. 12 dager igjen +/-
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2007 Mine kynnere blir i hvertfall bare hardere å hardere...........natt til i dag var jeg nesten sikker på at noe var på gang....men nei da!!!!!! Har igjen 13 dager til termin=)
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Håper for din del det er noe på gang da - lykke til :-)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2007 Ser ikke ut til at det er noe på gang enda i hvertfall.............får nok bare smøre seg med tålmodighet...........!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå