Gå til innhold

Blue Lady!!!

Girly *snuppa og snuppen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6. august "dagen"? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Ja, det er dagen :o)

Utrolig godt å få en dato og vite at alle papirer og sånt er i orden, men er litt bekymret for at hun bestemmer seg for å komme før den 6. Det blir litt stress da, men det går vel det også!

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Spennende!

Skjønner hvordan du har det i forhold til å være engstelig for at det skal skje før, sånn er jeg også.

Det går bra med meg, men jeg er SÅ utålmodig - og lei av å være gravid... Må holde ut i 10 dager lengre enn deg jeg da. :-) Ser heldigvis slutten på dette nå.

Skrevet

Ja, det er godt å se slutten på det.

Men fikk plutselig litt "angst" her jeg sitter. Jeg vet jo hva jeg grå til siden jeg har en fra før, og vet det blir mye hyl og skrik og vondter flere steder.. kanskje ammetrøbbel osv. Men vet jo også at det blir kjempekoselig og at alt ordner seg etter noen ukers tid! Har masse som skal gjøres før hun blir født så nå har jeg 3 uker på meg til å handle inn og montere ting og tang.

Lurer litt på hvilke klær, særlig bukser som kan være lure å ha med på sykehuset, mpt såret på mage og sånt..

Skrevet

Jeg gruer meg litt jeg også, for nå kan jeg gangen i det hele - og vet til enhver tid hva som skal skje. Også er jeg redd for at det denne gangen ikke skal gå like lett som forrige gang.

Jeg har også endel igjen som må ordnes. Snuppa skal en uke på ferie til besteforeldre, så da skal jeg gjøre de siste forberedelsene.

Jeg brukte stort sett joggebukser jeg, de som jeg brukte når jeg var gravid. Magen trekker seg jo ikke super raskt sammen - så de dagene på sykehuset funket de fint.

Du må sende referat når du kommer hjem igjen da! :-)

Skrevet

Åh så deilig å ha fått en dato! :o)

Du ville kanskje heller ha født "naturlig" om du kunne valgt, uten komplikasjoner, men virker veldig deilig å kunne planlegge dagen da, he he ;o)

Jeg skulle gjerne visst hvilken dag han kom her, hi hi, men går jo ikke det... også du som egentlig har termin dagen etter meg da, fy a meg - så skal du få babyen din før meg!!!!! Nei og nei!!!!!

Er ikke lenge igjen nå.... :o)

Skrevet

Joggebukser er vel tingen ja! Liker ikke å daffe rundt i de blå sykehusskjortene så må ha med egne klær.

Rapport skal bli!

Skrevet

Nei, fysj og fy! De sykehus klærne er jo virkelig skrekkelige! Brukte de noen timer etter forrige gang, til bedøvelsen var ute av kroppen og jeg kom til meg selv igjen! :-)

Kommer til å tenke på deg mandag 6. august! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...