Ruttitutt :-) Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Det står på pakkningsvedlegget at 2 dager før IKM vil resultatet være 90% sikkert. Det vil jo da si at hvis jeg tester meg i morgen, 2 dager før ikm, og testen viser "ikke gravid" så er det 90% sikkert at jeg ikke er gravid... Noen andre som har testet 2 dager før? Hvilket svar fikk dere da, og stemte det? Er så nervøs at jeg nesten ikke tør å teste. Håper så vedig på at jeg er gravid. :-)
3 skatter ute:) Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 vent til IKM, da er svaret sikrere og man slipper skuffelsen med en eventuell negativ test bare fordi man ikke greide og vente
pandabjørn Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 jeg testa dagen før ikm og fikk svak strek brukte qr og på ikm dagen så testa jeg med cb digital og det lyste gravid mot meg
Vanilje! Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Hadde litt uregelmessig mens så ikke helt sikker på IKM, men testet med digital på fredag, ikke gravid... tok vanlig CB søndag, den ble positiv med engang!!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 jeg testet to dager før IKM pga det som sto på pakken, men testen viste negativ, det gjorde den også på selve IKM og to dager etter. Fikk først positiv fem dager etter jeg=)Så jeg tror ikke du automatisk skal tolke det negativt selv om den viser negativ så tidlig. Husk at graviditetshormonene fordobles i løpet av få dager. Så det beste er sikkert å vente noen dager for å få det mest sikre svaret. Lykke til=)
FØDEKLAR NÅ :)Jippi Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 jeg testa 4 dager før IKM og den var positiv gitt!Lykke til!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 Testa 8 dager før ikm med digital, og der sto det gravid gitt!
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Jeg testet en uke før IKM... Med den nye CB digital...
*Vetlis* Skrevet 16. juli 2007 #10 Skrevet 16. juli 2007 Jeg testet 3 dager før IKM med den nye CB som man kan teste inntil 4 dager før med. Gikk fint det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå