Guttemamma til tusen :) Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 har laminatbelegg i trappa opp på loftet, og jeg har så lysst å gjøre noe med trappa! Frister lite å fjerne belegget å begynne å slipe.. så derfor lurer jeg på om det finnes maling til laminat??
mammmamia ** Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Det går an å male det meste, men om det blir pent er jo et annet spørsmål... Dra i en malebutikk og hør..! Du må nok slipe en del og så grunne flere strøk, men muligens :-)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2007 slipe laminaten?? ja... det er jo nettopp det om det blir pent....men er ihvertfall ikke pent nå hele ganga er veldig fin, men så ødelegger den stygge blå laminaten i trappa alt (som er lysere blå på midten pga slitasje) har så mye som skal gjøres i huset iløpet av sommeren, at det ikke frister å starte på et stort prosjekt på trappa også!
AneB Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Laminat? Blå laminat Mener du linoleumsbelegg? Laminat er jo sånn parkett-etterligning.
mammmamia ** Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Hehe, nå begynte jeg å lure også..! Tror nok du mener linoleum ja, da trenger du ikke slipe, det har jeg sett på interiørprogrammer at de har malt, men vet ikke om det blir så pent å gå på over tid..! Hva med å heller kjøpe rimelig parkett/laminat og legge oppå?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2007 åja.. hehe.... har ikke peeiling jeg:o) kanskje jeg skulle kjøpt noe å legge oppå da ja.. var ikke så dumt:o) ser ikke for meg at jeg skal klare å skjære til laminat eller parkett da men... ) noen lure forslag til det også?? nå spør jeg om alt...men er så deilig å høre med noen som faktisk har peiling:o)
mammmamia ** Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Sånn ferdig klikklaminat er veldig kjekt og enkelt da..! :-) Eller du kan få noen til å legge det for deg, polakker eller sånn ;-) Trappa vet jeg ikke, men det peneste blir nok å fjerne belegget, pusse og så male..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå